حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ممنوعیت سفر شهروندان خراسان شمالی به پنج استان آلوده کرونا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان شمالی سفر شهروندان این استان به پنج استان کشور با وضعیت وخیم ویروس کرونا را ممنوع اعلام کرد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، امروز در مصاحبه‌ی از ممنوعیت سفر شهروندان استان با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به پنج استان خبر داد که وضعیت حادتری از لحاظ آلودگی به ویروس کرونا دارند. جعفر شهامت در مصاحبه‌ی خود جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا را دلیل اتخاذ این تصمیم بیان کرد. درنتیجه‌ی اعلامیه‌ی جدید، فروش بلیط ناوگان عمومی از خراسان شمالی به استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، قم و اصفهان ممنوع اعلام شد.

ممنوعیت سفر شهروندان خراسان شمالی به استان‌های مرکز آلودگی ویروس کرونا، ۶ تا هفت اتوبوسی که روزانه سفرهای بین استانی را انجام می‌دادند، متوقف می‌کند. شهامت در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود از اتخاذ تصمیم‌های جدی برای پیشگیری هرچه بیشتر از ابتلا در داخل استان هم صحبت و ضدعفونی کردن ناوگان حمل‌ونقل داخلی را از برنامه‌های جدی راهداری بیان کرد.

تیم کنترل تب‌سنج در مرکز استان خراسان شمالی، بجنورد، مستقر هستند تا مسافران ورودی به شهرستان را آزمایش کنند و برنامه‌ی مذکور به‌مرور در شهرهای دیگر هم اجرا می‌شود. به‌علاوه به راننده‌ها نیز ابلاغ شده است که هر مسافر با علائم مشکوک به بیماری را به اولین مرکز بهداشتی در مسیر منتقل کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع