حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ارائه خدمات رایگان تلویزیون های اینترنتی تا پایان سال ادامه خواهد یافت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – وزیر ارتباطات و فناوری به تازگی اعلام کرده که تلویزیون های اینترنتی سرویس های خود را تا شروع سال جدید به صورت رایگان ارائه خواهند داد.

 پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی مدارس، وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات کشور با برخی از مدیران تلوزیون های اینترنتی به گفتگو نشست و آن ها را تشویق به ارائه رایگان سرویس خود کرد. بدین ترتیب تلویزیون هایی مانند فیلیمو، آیو و تیوا بخشی از محتوای پلتفرم خود، به ویژه آن هایی که به کودکان مربوط می شد را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دادند. حال جهرمی اعلام کرده که این طرح تا پایان سال جاری همچنان برقرار است.

وزیر جوان ساعاتی پیش در صفحه توییتر شخصی خود نوشت:

تلویزیون های اینترنتی ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد. ترافیک مصرفی این تلویزیون ها نیم بها محاسبه خواهد شد.

در حال حاضر بخش انیمیشن فیلیمو به صورت رایگان درآمده تا بساط سرگرمی برای کودکان و نوجوانان مهیا شود. آیو و تیوا نیز کلیه بخش های خود را تا پایان سال به طور رایگان ارائه می کند.

جهرمی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی نیز چنین گفت:

همچنین ترافیک کلیه کلاس های آموزشی مجازی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارتعلوم، برای کاربران رایگان خواهد بود.

البته هنوز نحوه اخذ این تاییدیه توسط وزارت آموزش و پرورش به طور دقیق مشخص نشده است. اما ظاهرا نتایج مربوط به این تصمیم گیری طی چند روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر ارتباطات در پایان با انتشار هشتگ کرونا اظهار داشت که تجمع کمتر به معنای پیشگیری بیشتر است. کلیه این اقدامات برای ماندن افراد در منزل و حفظ سلامتی آن ها صورت گرفته است. احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال وجود دارد و باید امکان مشاهده محتوای آموزشی و سرگرم کننده به نحوی فراهم شود.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع