نخستین رندرهای گلکسی A41 دیده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گلکسی A41، رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند میان‌رده فاش شده است.

سامسونگ پس از عرضه‌ی موفق دو گوشی گلکسی A51 و A71، اکنون برای معرفی یک میان‌رده‌ی دیگر یعنی گلکسی A41 آماده می‌شود. این گوشی ماه گذشته در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت و برخی مشخصات کلیدی آن آشکار شد. اکنون با فاش شدن رندرهایی از این گوشی‌های هوشمند اقتصادی، فرصتی پیش آمده است تا نگاه دقیق‌تری به آن بیندازیم.

باتوجه به رندرهای منتشر شده، گلکسی A41 از یک نمایشگر Infinity-U بهره خواهد برد. گفته می‌شود اندازه‌ی این نمایشگر بین ۶ تا ۶/۱ اینچ است. همچنین شایعات از وجود یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی درون شیار بالای نمایشگر حکایت دارد.

همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، پنل پشتی گلکسی A41 از یک دوربین سه‌گانه میزبانی می‌کند. طبق شنیده ها، دوربین اصلی این گوشی به یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است. روی پنل پشتی دستگاه نشانی از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ این بدان معنا است که این حسگر در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است یا اینکه این گوشی برای احراز هویت کاربر از فناوری تشخیص چهره استفاده خواهد کرد.

رندر غیر رسمی گلکسی A41

در ادامه بخوانید:

در تصاویر به خوبی دیده می‌شود که دکمه‌ی پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی جای داده شده‌اند و شیار سیم‌کارت در سمت چپ قرار گرفته است. همچنین طبق انتظار، درگاه USB-C در بخش پایینی دستگاه دیده می‌شود. این درگاه توسط جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکر و میکروفن اصلی احاطه شده است. وجود میکروفن ثانویه در بخش بالایی دستگاه نیز کاملا مشهود است. گفته می‌شود بدنه‌ی این گوشی میان‌رده ۷/۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و برآمدگی دوربین پشتی یک میلی‌متر به این ضخامت خواهد افزود.

سامسونگ هنوز به‌طور رسمی هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره‌ی میان‌رده‌ی جدید خود منتشر نکرده است؛ اما به لطف ظاهر شدن این گوشی در فهرست گیک‌بنچ مشخص شده است که در آن شاهد استفاده از تراشه‌ی Helio P65، چهار گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۰  خواهیم بود.

باتوجه به شایعه‌های منتشرشده‌ی قبلی، می‌دانیم که حداقل حافظه‌ی ذخیره‌سازی در این گوشی احتمالا نسبت به نسل قبلی دو برابر خواهد شد و به میزان ۶۴ گیگابایت خواهد رسید. همچنین احتمال می‌رود انرژی موردنیاز این گوشی توسط یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی تأمین شود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع