تصاویر زنده نمونه اولیه هواوی P40 طراحی آن را فاش کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی تایید کرد که سری پرچمدار P40 در روز ۷ فروردین (۲۶ مارس) معرفی خواهد شد و حالا تصاویر زنده نمونه اولیه آن توسط وب‌سایت DigitalTrends منتشر شده و ما می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به نسل بعدی پرچمدار این شرکت چینی بیندازیم. البته این تصاویر فقط مربوط به  قاب پشت دستگاه می‌شوند و ما نمی‌دانیم که طراحی جلوی آن چگونه است.

گفته می‌شود که P40 دارای همان ابعاد P30 پرو خواهد بود، اما ضخامت بیشتری نسبت به آن خواهد داشت. همانطور که می‌بینید بدنه شیشه انحنادار گوشی به لطف گوشه‌های گرد به راحتی در دست قرار می‌گیرد و رنگ براق آن انعکاس نور بالایی دارد. این گوشی مجهز به نمایشگر خمیده خواهد بود اما ظاهرا شباهتی به صفحه‌نمایش آبشاری میت ۳۰ پرو نخواهد داشت.

در پشت دستگاه یک دوربین سه‌گانه وجود دارد که شامل دوربین اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید و یک دوربین پریسکوپ می‌شوند. ما اطلاعاتی درباره سایز دو سنسور آخر نداریم، اما احتمالا بزرگتر از سنسورهای دوربین P30 پرو خواهند بود. در پش گوشی یک سنسور مدت زمان پرواز برای سنجش عمق، فلاش و میکرون هم دیده می‌شود و در لبه پایین آن شاهد یک پورت USB-C و اسپیکر هستیم، اما خبری از جک هدفون نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع