نشان تجاری بی ام و تغییر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از رونمایی مدل مفهومی و برقی i4، بی‌ام‌و لوگوی خود را با تغییراتی نسبت به قبل، معرفی کرد. نشان تجاری جدید، حالتی تخت و دوبعدی و فاقد نوار سیاه‌رنگ خواهد داشت.

طی سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه‌بعدی به نمای تخت و دو‌بعدی تغییر داده‌اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس‌واگن نیز رخ داد.

نشان تجاری بی ام و تغییر کرد

نشان تجاری بی‌ام‌و با حذف دایره‌ی سیاه‌رنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW در پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره‌ی میانی به رنگ‌های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین دایره‌ی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف باقی می‌ماند تا رنگ بدنه‌ی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بی‌ام‌‌و، حالت کاملا برچسبی و هم‌سطح بدنه نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایه‌روشن در مقابل تابش نور خواهد بود.

bmw logo

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع

نوشته های مشابه

بستن