حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ میزان تولید گلکسی Z فلیپ را افزایش داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با وجود مشکلات ناشی از گسترش بیماری کرونا، سامسونگ به‌دنبال افزایش میزان تولید گلکسی زد فلیپ به میزان ۲/۵ میلیون واحد است.

چندی پیش، اخباری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی‌بر اینکه گسترش بیماری کرونا تأثیر منفی بر میزان فروش گلکسی S20 گذاشته است و آمار فروش پرچم‌دار جدید سامسونگ از حد انتظار کمتر بوده است. با‌این‌حال هم‌اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی زد فلیپ فروش رضایت‌بخشی تجربه می‌کند و شرکت کره‌ای نیز در حال افزایش میزان تولید این محصول به ۲/۵ میلیون واحد است.

مقاله‌ی مرتبط:

این اطلاعات را رسانه تایوانی دیجی‌تایمز منتشر کرده و مدعی است تمامی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی زد فلیپ عرضه‌شده در بازار کره‌جنوبی، تایوان، هنگ‌کنگ، فرانسه، سنگاپور، روسیه، اسپانیا، سوئیس، امارات متحده‌ی عربی و ایالات متحده‌ی آمریکا فروخته شده‌اند.

طبیعتا همین امر نیز باعث شده است شرکت کره‌ای سامسونگ به افزایش میزان تولید گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ ترغیب شود. به‌لطف قیمت ارزان‌تر گلکسی Z فلیپ از گلکسی فولد، این گوشی هوشمند با استقبال بیشتری در کره‌جنوبی مواجه شده است و انتظار می‌رود میزان فروشش تا پایان مارس (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) به یک‌صدهزار واحد برسد.

آمار فروش اولیه‌ی گلکسی زد فلیپ در جهان نیز در حال عبور از مرز ۵۰۰ هزار واحد است؛ با‌این‌حال، تحلیلگران معتقدند تا پایان سال ۲۰۲۰، آمار فروش این محصول باتوجه‌به محبوبیت فراوان در میان کاربران چینی، با رشد بیشتری همراه خواهد شد و احتمالا سامسونگ میزان تولید زد فلیپ را تا پنج‌میلیون واحد نیز افزایش دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع