سامسونگ میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی را به ۴ برابر می‌رساند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با افزایش استقبال کاربران از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشدنی سامسونگ، این شرکت کره‌ای می‌خواهد تا انتهای سال ۲۰۲۰ میزان تولید این نمایشگرها را به ۴ برابر برساند.

با نگاهی به محصولات و برنامه‌های سامسونگ می‌توان متوجه شد که به اعتقاد این شرکت کره‌ای، آینده گوشی‌های هوشمند به محصولاتی با نمایشگرهای تاشدنی پیوند خورده است. این موضوع را نه‌تنها در تولید و عرضه گلکسی Z فلیپ و گلکسی فولد می‌توان مشاهده کرد؛ بلکه اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال آماده‌سازی برای افزایش میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی است.

در ادامه بخوانید:

در حال حاضر آمارها نشان می‌دهد که سامسونگ ماهانه ۲۶۰ هزار واحد نمایشگر تاشدنی تولید می‌کند. با این حال، انتظار می‌رود که این رقم با افزایش چشمگیری روبه‌رو شود.

برپایه اطلاعاتی که در فضای مجازی قرار گرفته است، شرکت کره‌ای قصد دارد میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی را تا ماه مه به ۶۰۰ هزار واحد در هر ماه برساند و تا انتهای سال میلادی نیز این رقم از یک میلیون واحد در ماه نیز عبور کند. این یعنی تولید نمایشگرهای تاشدنی سامسونگ تا انتهای سال ۲۰۲۰ به ۴ برابر خواهد رسید.

افزایش میزان تولید نمایشگرهای تاشدنی سامسونگ نه‌تنها به معنی تولید بیشتر گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ است؛ بلکه نویدبخش تولید محصولات بیشتری خواهد بود که از نمایشگر تاشدنی استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود طی سال میلادی جاری شاهد دومین محصول از سری گلکسی فولد باشیم که البته در کنار نمایشگر تاشدنی دارای سخت‌افزار ارتقا یافته‌ای نیز خواهد بود.

نمایشگرهای تاشدنی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیری است که سامسونگ به روی آن حساب کرده بود. حال به نظر می‌رسد که این تکنولوژی تبدیل به برگ برنده‌ای برای شرکت کره‌ای شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع