فروش گوشی هواوی میت Xs در چند ثانیه به اتمام رسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی های هوشمند و انعطاف پذیر میت Xs به محض عرضه در بازار به فروش رسیدند. هواوی تاریخ دوم عرضه این محصولات را به هشتم مارس موکول کرد.

شرکت چینی هواوی در سال گذشته از گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود به نام میت X رونمایی کرده و این محصولات را در پایان سال در معرض فروش گذاشت. این دستگاه های منعطف با استقبال زیادی مواجه شده و خیلی سریع به فروش رفتند. پس از مدتی، هواوی از گوشی ارتقا یافته و بروز شده میت Xs رونمایی کرده و آن را به عنوان جایگزینی برای میت ایکس معرفی کرد.

گوشی هواوی میت Xs امروز برای نخستین بار در بازار چین در دسترس خریداران قرار گرفت و درست همانند مدل قبلی خود، خیلی زود به فروش رسید. شرکت هواوی موعد دوم فروش محصولات جدید خود را به هشتم مارس موکول کرد.

هواوی از اعلام تعداد دستگاه های به فروش رفته خودداری کرد. با این حال طبق گزارش های قبلی، این شرکت قصد داشته تا حدود 100 هزار گوشی میت X را در هر ماه در چین به فروش برساند. با توجه به عدم تغییر برچسب قیمت (16999 یوان یا تقریبا 2400 دلار) نسبت به مدل قبلی، می توان حدس زد که شمار گوشی های فروخته شده Mate Xs نیز حدود همان 100 هزار عدد بوده است. البته باید خاطر نشان کرد که دستگاه های انعطاف پذیر جدید، از تراشه های 5G کایرین 990 استفاده می کنند و لولاها و مکانیزم خنک سازی در آن ها بهبود پیدا کرده است.

هواوی میت Xs تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و از خصوصیات مشترک بهره می گیرد. با این حال، وجود چهار دوربین در پنل پشتی (دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکلسی، دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی و سنسور ToF هواوی)، رم 8 گیگابایتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 55 واتی، این دستگاه انعطاف پذیر جدید را از میت X متمایز می سازد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع