دومین به‌روزرسانی گلکسی S20 برای بهبود عملکرد دوربین عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 سامسونگ دومین به‌روزرسانی برای سری گلکسی اس ۲۰ را در کره جنوبی عرضه کرده است که مهم‌ترین تغییرات آن، بهبود عملکرد دوربین است.

هفته گذشته شاهد انتشار اولین به‌روزرسانی برای گلکسی اس ۲۰ اولترا بودیم که باعث افزایش کیفیت تصاویر ثبت‌شده و بهبود عملکرد فلش خودکار می‌شد. در کنار این موارد، بسته امنیتی ماه مارس نیز گنجانده شده بود.

حال سامسونگ دومین به‌روزرسانی ر ا برای سری گلکسی اس ۲۰ عرضه کرده است که ابتدا در کره جنوبی و سپس در دیگر نقاط دنیا قابل دسترس خواهد بود.

حجم این به‌روزرسانی به ۲۵۰ مگابایت می‌رسد و برای هر سه مدل سری گلکسی اس ۲۰ عرضه شده است. در این به‌روزرسانی بیشتر روی افزایش کیفیت تصاویر ثبت‌شده با دوربین تمرکز شده است. پس از انتقادات به تأثیر حالت فوکوس خودکار به کیفیت تصاویر، سامسونگ متقاعد شده تا تغییراتی روی عملکرد آن انجام دهد.

به‌روزرسانی جدید در نسخه‌های G981NKSU1ATC2، G986NKSU1ATC2 و G988NKSU1ATC2 به ترتیب برای گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا در کره جنوبی عرضه شده است و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه آن‌ها به‌صورت جهانی باشیم.

طبق گزارش‌ها کاربران گلکسی اس ۲۰ اولترا پس از دریافت به‌روزرسانی با بهبود عملکرد دوربین در حالت فوکوس خودکار و همچنین فوکوس دستی مواجه می‌شوند. درصورتی‌که از دارندگان محصولات سری گلکسی اس ۲۰ هستید از بخش تنظیمات > به‌روزرسانی، می‌توانید نسبت به دانلود و نصب به‌روزرسانی جدید اقدام کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع