حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت هوشمند اوپو واچ با سنسور ECG رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو امروز علاوه بر گوشی‌های پرچمدار فایند ایکس۲ و ایکس۲ پرو از اولین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد. این ساعت با نام  اوپو واچ (Oppo Watch)، ظاهر و مشخصاتی در حد پوشیدنی‌های رده‌بالا دارد.

اوپو واچ دارای نمایشگر خمیده AMOLED با دانسیته تراکمی ۳۲۶ppi است که ۱۰۰ درصد وسعت رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این ساعت در دو نسخه ۱.۶ و ۱.۹ اینچی معرفی شده و کمترین حاشیه را در اطراف خود دارد. بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده و دارای دو دکمه کناری برای ناوبری و اینترفیس است.

اوپو واچ می‌تواند فعالیت‌های فیزیکی، خواب و ضربان قلب شما را پایش کند و یک قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) نیز ارائه کرده است. این ساعت هوشمند همچنین از استاندارد ۵ATM برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند.

در داخل اوپو واچ از چیپست اسنپدراگون Wear 2500 در کنار کمک‌پردازنده Apollo 3 استفاده شده است. دستگاه دارای حافظه دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و سیستم‌عامل ColorOS اوپو را بر روی خود اجرا می‌کند.

اوپو واچ هیچ اسلات سیم‌کارتی ندارد، اما دارای فناوری eSIM است که می‌تواند مستقل از گوشی‌ همراه با اپراتورهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند کار کند. از دیگر مشخصات این ساعت می‌توان به GPS داخلی، اتصال NFC و بلوتوث ۴٫۲ اشاره کرد. ساعت جدید اوپو فقط با دستگاه‌های اندروید ۶ به بالا جفت می‌شود.

اوپو همچنین فناوری شارژ Watch VOOC را برای آن ارائه کرده که فقط در عرض ۱۷ دقیقه، ۵۰ درصد باتری را شارژ می‌کند. اوپو واچ همچنین بسته به کاری که انجام می‌دهید، می‌تواند بین اسنپدراگون Wear و کمک‌پردازنده Apolo سوئیچ کند تا عمر باتری را افزایش دهد. اوپو ادعا کرده است که شما با یک‌بار شارژ باتری این ساعت، امکان ۴۰ ساعت استفاده معمولی را خواهید داشت.

اوپو واچ فعلا در چین عرضه می‌شود و درباره عرضه جهانی آن هنوز صحبتی وجود ندارد. پیش‌سفارش های آن از اواخر امروز شروع خواهد شد و فروش رسمی آن نیز برای تاریخ ۵ فروردین (۲۴ مارس) برنامه‌ریزی شده است.

نسخه ۴۶ میلیمتری و ۴۱ میلیمتری اوپو واچ به ترتیب  ۲۸۸ دلار و ۲۱۵ دلار قیمت دارند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع