نگاهی به خودروی Honda CR-V 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تنها دلیل پرفروش بودن این در بیش از دو دهه گذشته، خوب بودن تمام ویژگی‌های آن است.

شرکت خودروسازی هوندا معمولا کار خود را را خوب انجام می‌دهد. هیچ خودروساز دیگری در بازار بزرگ این صنعت به اندازه در ساخت وسایل نقلیه عالی عمل نمی‌کند. محصولات این شرکت به طور معمول نسبت به مدل‌هایی که توسط رقبا تولید می‌شوند از نظر رانندگی، مصرف سوخت، جادار بودن در داخل و کیفیت در رتبه بالاتری قرار دارند.

 

مدل جدید هوندا ۲۰۲۰ چگونه است؟

جدیدترین مدل هوندا تست‌های مختلفی انجام داده که در حال حاضر روی مدل CR-V مورد قبول واقع شده است. این پیشرفت فناوری در صنعت خودروسازی کمک زیادی به راننده می‌کند. به عنوان مثال در حرکت کردن بین خطوط، هشدار برخورد از جلو، کم شدن عرض جاده و بهبود کروز کنترل ​​از جمله این فناوری‌ها هستند.

تغییر مهم دیگری که در اتومبیل CR-V رخ داده است، کمتر شدن ساختار موتور 2.4 لیتری I4 است. یعنی در حال حاضر یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر، سیستم استاندارد در هر مدل خودرویی است که 190 اسب بخار قدرت و 179 پوند دور موتور را تحویل می‌دهد.

شرکت هوندا برای مدل CR-V 2020 تغییرات زیادی داشته است. این مدل به چراغ‌های جدید مجهز شده است؛ ضربه گیرهای جلو و عقب مجددا طراحی شده‌اند. طراحی چرخ های تازه ارائه شده است و با سه رنگ جدید به بازار عرضه خواهد شد.

از طرفی اتومبیل‌های هوندا با طراحی هوشمندانه‌ای که دارند، فضای بار بیشتری را نسبت به مدل‌های رقیب فراهم می کنند که  CR-V نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین این صندلی‌های این مدل از راحتی بهتری برای سرنشینان برخوردار بوده و رویه آن با چرم پوشیده شده است.

فضای داخلی CR-V نیز هوشمندانه ساخته شده و کیفیت ساخت آن بی نظیر است.

ساختن حس خوب هوندا (Honda Sensing) برای مدل ۲۰۲۰ سود بزرگی برای مصرف کنندگان آن است. گذشته از این، مجموعه کمک‌های راننده در CR-V، نوآوری‌های بسیار زیادی را برای او به همراه دارد.

قیمت گذاری CR-V یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ستایش هوندا برای این مدل است. این خودرو با قیمت ۱۱۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شود که بی‌شک بهترین قیمتی است که هوندا می‌تواند برای این ماشین قرار دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع