حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مشخصات اصلی گوشی نوکیا ۵.۳ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در حالیکه کمتر از دو هفته مانده تا شرکت HMD گلوبال از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کند، وب‌سایت NokiaPowerUser اطلاعات زیادی را درباره مدل بعدی نوکیا ۵.۱ منتشر کرده است.

اول اینکه نام این گوشی ظاهرا از نوکیا ۵.۲ به نوکیا ۵.۳ تغییر پیدا کرده است و احتمالا بلافاصله بعد از معرفی در تاریخ ۲۹ اسفند (۱۹ مارس)، به قیمت خرده‌فروشی ۱۸۰ دلار (۱۶۹ یورو در اروپا) عرضه خواهد شد.

نوکیا ۵.۳ مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک و ناچ قطره‌ای و چانه کمی ضخیم‌تر خواهد بود. دوربین سلفی آن هم انتظار نی‌رود یک لنز  ۸ مگاپیکسلی باشد.

در بخش دوربین، نوکیا ۵.۳ در پشت خود از چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دو دوربین نامشخص ۸ مگاپیکسلی و احتمالا یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود که پردازنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ باشد که قبلا در داخل موتو G7 و موتو G7 پلاس استفاده شده است. اما جدیدترین اطلاعات نشان می‌دهند که HMD گلوبال ظاهرا اسنپدراگون ۶۶۵ را برای نوکیا ۵.۳ انتخاب کرده است.

این گوشی همچنین دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ضمن اینکه انتظار می‌رود نسخه‌های گران‌تر ۴/۶۴ و ۶/۶۴ گیگابایتی هم قابل دسترس باشند.

نوکیا ۵.۳ قرار است انرژی خود را از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بگیرد که تقریبا مثل همه گوشی‌های نوکیا از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار داریم که اندروید ۱۰ استوک را به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان بر روی آن ببینیم.

وب‌سایت NokiaPowerUser می‌گوید که نوکیا ۵.۳ در دو رنگ سفید و مشکی و یک رنگ سوم نامعلوم قابل دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع