حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل به مناسبت روز جهانی زن لوگوی خود را تغییر داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – امروز گوگل لوگوی خود را به مناسبت “روز جهانی زن” تغییر داد. در عکسی که گوگل برای گرامیداشت این روز انتخاب کرده، می‌توان تمامی زنان از نقاط مختلف جهان با نژادهای مختلف را مشاهده کرد که دست در دست هم کنار هم ایستاده‌اند.

روز جهانی زنان بزرگداشتی است که هر ساله در روز ۸ مارس برابر با ۱۸ اسفند برگزار می‌شود و نقطه کانونی در جنبش حقوق زنان است. گوگل نیز با تغییر لوگو این روز ارزشمند را گرامی داشت و با استفاده از این ابتکار جالب خود سبب می‌شود کاربران با باز کردن صفحه گوگل، لبخند بزنند و دریابند که دنیا با ورود زنان مکان بهتری است.

در عکسی که گوگل برای گرامیداشت این روز انتخاب کرده، می‌توان تمامی زنان از نقاط مختلف جهان با نژادهای مختلف را مشاهده کرد که دست در دست هم کنار هم ایستاده‌اند.

در این عکس زنان در سه ردیف مختلف ایستاده‌اند ک این موضوع نیز خودش به تنهایی داستانی در بر دارد. زنانی که در ردیف اول قرار دارند و تصویر آن سیاه و سفید است؛ زیرا آنها زنانی هستند که در دهه ۱۸۰۰ تا ۱۹۳۰ زندگی می‌کرده‌اند. ردیف دوم زنان را دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ را نشان می‌دهد. ردیف سوم و آخر نماد زنان از دهه ۱۹۹۰ تا به امروز است.

زنان در سراسر جهان با وجود تمام مشکلات و چالش‌هایی که دارند، اما دست از رؤیاها و اهداف خود نمی‌کشند و برای مفید بودن و داشتن فردایی درخشان تلاش می‌کنند. در میان تمام زنان جهان، زن‌هایی بودند و هستند که با تمام سختی‌هایی که مواجه هستند، گام‌های خود را محکم و نیرومند برمی‌دارند و با تمام قوا برای اثبات جمله “ما زنان می‌توانیم” تلاش می‌کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع