به‌روزرسانی Fluent Design اپلیکیشن Your App مایکروسافت عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ماه ژانویه میلادی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد رابط کاربری اپلیکیشن Your App را برای سازگاری با ویندوز ۱۰ تغییر دهد که به موجب آن، کاربران قادر خواهند بود تا تصویر پس‌زمینه گوشی خود را به عنوان تصویر پس‌زمینه نسخه دسکتاپ برنامه مشخص کنند.

فهرست ناوبری اپلیکیشن Your App شما دیگر خسته‌کننده نخواهد بود چراکه در حال حاضر، تصویر پس‌زمینه گوشی هوشمند شما به عنوان تصویر زیری و مات فهرست اصلی این برنامه نمایش داده می‌شود.

پیش از این، طراحی فلوئنت یا Fluent Design برنامه Your App برای کاربران اینسایدر مایکروسافت در دسترس قرار داشت اما در حال حاضر، طبق گفته‌های روبرتو بوژورکز (Roberto Bojorquez)، یکی از مدیران شاغل در مایکروسافت، این نسخه جدید و به‌روز شده تقریباً برای ۵۰ درصد از کاربران این اپلیکیشن در دسترس قرار گرفته است.

این ویژگی را می‌توانید از بخش تنظیمات این برنامه و زیردسته «Personalization» فعال کنید.

تصویر بالا نیز ویژگی جدید دیگری را نشان می‌دهد که به موجب آن، اگر رایانه شخصی شما دارای صفحه لمسی است، می‌توان اعلانیه‌های برنامه را با کشیدن به سمت راست یا چپ، نادیده گرفت.

برای دریافت و نصب برنامه Your App برای رایانه شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود می‌توانید از این نشانی استفاده کنید. البته این اپلیکیشن در فروشگاه مایکروسافت نیز قرار دارد و می‌توانید با جستجو در این فروشگاه نسبت به دریافت و نصب آن اقدام کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع