حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویوو برنامه زمان‌بندی عرضه آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی‌ها خود را اعلام کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

معمولا کسانی که یکی از گوشی‌های ویوو را خریداری می‌کنند انتظار ندارند که آپدیت‌های سیستم‌عامل اندروید را به‌سرعت دریافت کنند. این شرکت جزو شرکت‌هایی است که به‌روزرسانی مذکور را به‌کندی عرضه می‌کنند و این موضوع در مورد اندروید ۱۰ هم صادق است.

ویوو جدیدترین پوسته خود یعنی Funtouch OS 10 را که مبتنی بر اندروید ۱۰ است، در ماه دسامبر سال گذشته یعنی ماه‌ها بعد از انتشار آن توسط گوگل عرضه کرد.

خوشبختانه این شرایط به‌زودی قرار است تغییر بکند. ویوو بعد از چند بار تاخیر به خاطر شیوع ویروس کرونا، بالاخره برنامه زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید ۱۰ برای دستگاه‌های خود را اعلام کرد. لازم به ذکر است که این برنامه فقط برای بازار چین است و مدل‌های بین‌المللی، طبق معمول، با تاخیر آپدیت را دریافت خواهند کرد.

اولین مدل‌هایی که قرار است نسخه بتای Funtouch OS 10 را در کنار اندروید ۱۰ دریافت کنند، NEX 3 و NEX 3 5G در تاریخ ۲۴ اسفند (۱۴ مارس) هستند. اما فقط ۴۰۰۰ نفر این آپدیت را دریافت خواهند کرد و آن‌ها هم ابتدا باید ثبت‌نام کنند.

سپس در اواخر مارس، X27 و X27 Pro و در ادامه NEX S ،NEX A (با سنسور اثرانگشت داخل نمایشگر) و NEX Dual Display در اوایل آوریل به آن دسترسی خواهند داشت. در اواسط آوریل ویوو S5، و در اواخر آوریل هم Z5 ،Z5i ،S1 و S1 Pro  به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. گوشی‌های ویوو Z3 ،Z3i و X23 مجبورند که بنا به دلایلی تا آواخر ژوئن صبر کنند.

این، لیست همه هندست‌های ویوو هستند که Funtouch OS 10 را به همراه اندروید ۱۰ دریافت خواهند کرد. حداقل به نظر می‌رسد که همه چیز حالا در مسیر درستی حرکت می‌کند و کاربران می‌دانند که چه زمانی آپدیت مذکور را دریافت خواهند کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع