حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ناوگان اسنپ ضدعفونی می‌شود – زومیت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طرح «سفر به سلامت» تاکسی اینترنتی اسنپ به فاز ضدعفونی کردن سواری، موتور و وانت در ۶ شهر ایران رسید.

هم‌زمان با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران، باشگاه رانندگان اسنپ در قالب طرح «سفر به سلامت» اقداماتی را برای پیشگیری و مقابله با این ویروس در ناوگان این سامانه در نظر گرفت. مرحله اول این طرح، توزیع رایگان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش یک‌بار مصرف و برگه‌ی آموزشی نحوه استفاده به راننده‌ها بود که به مدت یک هفته در تهران اجرا شد. از امروز نیز توزیع اقلام بهداشتی در ۶ شهر شیراز، مشهد، اصفهان، کرج، قم و رشت به مدت ۳ روز ادامه پیدا می‌کند.

همچنین از امروز، ون‌هایی با لوگوی اسنپ در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، قم و شیراز به منظور ضدعفونی ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) مستفر می‌شوند. در این طرح که به مدت ۱۰ روز اجرا می‌شود، دو پرسنل با لباس فرم اسنپ زیر نظر سرپرست تمامی فضای داخلی و خارجی خودروهای سواری، موتورها و وانت‌های اسنپ را ضدعفونی می‌کنند و در نهایت هم برچسب «سفر به سلامت» را روی وسیله نقلیه ضدعفونی‌شده می‌چسبانند.

اسنپ / snapp

کاربران اسنپ همچنین می‌توانند در صورت وجود هرگونه مشکل دراین‌زمینه، از گزینه‌ی «عدم رعایت اصول بهداشتی» در بخش امتیازدهی اپلیکیشن اسنپ، برای گزارش مشکلات موجود استفاده کنند. بدین‌ترتیب مسافر در صورتی که احساس کرد دستورالعمل‌های بهداشتی خودروی در حال سفر رعایت نشده است، می‌تواند با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارد، تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تأمین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا کاهش داده شود.

وسایل حمل‌و‌نقل عمومی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در زمینه‌ی شیوع به کرونا است. اسنپ در نظر دارد با اقدامات مذکور، تا حد ممکن از گسترش کرونا جلوگیری کند. کاربران این سرویس نیز می‌توانند با همکاری و گزارش موارد پرخطر به اسنپ، قدم مهمی دراین‌زمینه بردارند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع