حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال با اکسچنجراپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تب ارز دیجیتال در دنیا داغ است و در ایران نیز روز‌به‌روز داغ‌تر می‌شود. به‌زعم بسیاری از کارشناسان، بازار ایران فرصت‌های بسیار زیادی در حوزه ارز دیجیتال دارد و تازه اول راه است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تعداد صرافی‌ها و پلتفرم‌ها روز‌به‌روز در حال افزایش است و در این میان افرادی که زودتر صرافی راه‌اندازی کنند، از این فرصت بی‌نظیر بهره‌مند خواهند شد و سودهای کلانی به جیب خواهند زد.

در این مطلب می‌خوانید

  • چرا شما صرافی نداشته باشید؟
  • صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟
  • برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال باید چه کار کنیم؟
  • میزان درآمد صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟
  • اکسچنجراپ چیست؟

چرا شما صرافی نداشته باشید؟

حتما شنیده‌اید شغل صرافی، شغل میلیاردرها یا شغل زرگرها است. اگر بخواهید صرافی فیزیکی راه‌اندازی کنید، قطعا مسیر دشواری دارید علاوه‌بر آن باید مبلغ کلانی برای اخذ مجوز سپرده‌گذاری کنید. بااین‌حال، شاید باورتان نشود که برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال نه‌تنها مسیر دشواری ندارید؛ بلکه هزینه‌ی بسیار کمتری می‌پردازید؛ کمتر از ۲۰ میلیون تومان. این یعنی با سرمایه‌ی اندک شغل میلیاردرها را به‌دست می‌آورید و وارد بازار رو‌به‌رشد ارزهای دیجیتال در ایران می‌شوید و پرسودترین و امن‌ترین راه درآمدزایی از کریپتوکارنسی‌ها را تجربه کنید.

صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

سیستم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال معمولا کاربرپسند و هدف اصلی آن‌ها تسهیل و تسریع مبادله ارز است. وب‌سایت‌های صرافی آنلاین معمولا علاوه‌بر کاربری ساده، خودکار است؛ به این معنی که مدیریت سایت فقط یک‌بار در روز قیمت خریدوفروش دلار را تنظیم و سیستم به‌صورت خودکار قیمت سایر ارزهای دیجیتال برای خریدوفروش را محاسبه می‌کند و درمعرض نمایش کاربر قرار می‌دهد. کاربر نیز ارز دیجیتال (مانند بیت کوین) می‌خرد و پس از پرداخت موفق ریالی وجه، موجودی ارز دیجیتال به‌صورت خودکار از حساب کیف‌پول مدیر سایت کسر و به حساب کاربر واریز می‌شود. کاربر نیز از قبل اطلاعات هویتی خود و اطلاعات کیف‌پول مانند آدرس کیف‌پول‌های خود را ثبت و تأیید می‌کند.

اکسچنجراپ

برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال باید چه کار کنیم؟

تنها کاری که باید انجام دهید، این است چند برنامه‌نویس حرفه‌ای استخدام کنید یا به‌صورت پروژه‌ای آن‌ها را به‌کار بگیرید تا برایتان سایت صرافی طراحی کنند. در انجام این کار باید خیلی دقت کنید؛ چراکه هر برنامه‌نویسی نمی‌تواند سایت اکسچنج طراحی کند و برنامه‌نویس مدنظر علاوه‌بر اشراف بر علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی، باید در زمینه‌های بلاکچین، ریاضیات، رمزنگاری و معماری کریپتوکارنسی نیز دانش و تجربه کامل داشته باشد. اگر چنین برنامه‌نویسی ندارید یا زمان برایتان ارزشمند است، می‌توانید از سیستمی استفاده کنید که قبلا طراحی و پیاده‌سازی کرد‌ه‌ایم.

اکسچنجراپ چیست؟

نرم‌افزار اکسچنجراپ به‌گونه‌ای طراحی و توسعه داده شده که تمام نیازهای هر صراف را برطرف می‌کند. این نرم‌افزار بر‌اساس دیدگاه‌های کارشناسی صرافان محترم و با‌توجه‌به تجارب آنان و به‌دست تیم برنامه‌نویسی قوی و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است و با خط ویژه‌ی پنج‌رقمی ۳۴۰۱۵-۰۱۱ به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌شود.

هم‌اکنون مفتخریم اعلام کنیم چند وب‌سایت از بهترین صرافی‌های حوزه‌ی ارز دیجیتال از نرم‌افزار و خدمات ما استفاده می‌کنند، می‌توانید نمونه کارها و فهرست امکانات تخصصی و حرفه‌ای این نرم‌افزار را در این لینک زیر مشاهده کنید:

اکسچنجراپ

میزان درآمد صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟

معمولا این سؤال در ذهن همه وجود دارد و جوابش بسیار سخت است و ادب حکم می‌کند درآمد هیچ فردی را نپرسیم و اگر بپرسیم خیلی احتمالش کم است که حقیقت را بگوید. باوجوداین، فقط در همین حد می‌توان گفت صرافی‌های ارز دیجیتال درآمد رضایت‌بخشی دارند. آن‌ها ارز را به قیمت ارزان از کاربران می‌خرند و با حاشیه‌ی سود بیشتر به دیگر کاربران سایت می‌‌فروشند. هرچه کاربران سایت بیشتر باشد، درآمد صرافی نیز بیشتر خواهد شد و این به مدیریت و تبلیغات سایت صرافی بستگی دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع