موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا اج پلاس اولین گوشی هوشمند شرکت موتورولا خواهد بود که مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌شود.

چندی است که موتورولا از پرچم‌دار جدیدی رونمایی نکرده است. با این حال، انتظار می‌رود که موتورولا اج پلاس به‌زودی معرفی شده و حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. چندی پیش تصاویری رندرشده از پرچم‌دار جدید موتورولا در فضای مجازی منتشر شد که تاحدودی طراحی موتورولا اج را برملا می‌کرد.

در ادامه بخوانید:

در تصاویر رندرشده می‌توان مشاهده کرد که موتورولا اج پلاس از دوربینی سه‌گانه بهره می‌برد. حال اخباری منتشر شده است که مشخصات دوربین اصلی موتورولا اج پلاس را آشکار می‌سازد. اگر اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر معروف، TechDroider@ صحت داشته باشد، موتورولا اولین گوشی هوشمند خود با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد.

دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را همراهی می‌کنند. حدس زده می‌شود دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای قابلیت زوم ۳ برابر در نظر گرفته شده باشد.

حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قطعا توسط سامسونگ ساخته شده است؛ اما سوال اینجا است که آیا از نسخه تتراسل استفاده می‌شود که مشابه آن را در محصولات شیائومی دیدیم یا نسخه نوناسل در نظر گرفته شده است.

با در نظر گرفتن اینکه نسخه نوناسل در گلکسی اس ۲۰ اولترا استفاده شده است احتمال استفاده از آن در موتورولا اج پلاس بسیار کاهش می‌یابد؛ زیرا به نظر می‌رسد که این نسخه از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ به‌صورت اختصاصی در پرچم‌دار این شرکت کره‌ای استفاده شود.

موتورولا اج پلاس / Motorola Edge Plus

برای دوربین سلفی موتورولا اج پلاس نیز از حسگری ۲۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. انتظار می‌رود که موتورولا اج پلاس همراه با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، سازگاری با فناوری 5G، نمایشگری به ابعاد ۶/۶۷ اینچ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و باتری به ظرفیت ۵،۱۷۰ میلی‌آمپرساعت عرضه شود.

در گزارش‌ها به این موضوع نیز اشاره شده است که موتورولا از نسخه پایه اندروید استفاده می‌کند و خبری از رابط کاربری اختصاصی برای پرچم‌دار جدید این شرکت نخواهد بود. متاسفانه هنوز مشخص نیست که موتورولا در چه زمانی از جدیدترین دستاورد خود رونمایی می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع