جدول ماهانه بنچمارک AnTuTu منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

AnTuTu یک بنچمارک بسیار معروف در چین است که عملکرد پردازنده، حافظه و پردازنده گرافیکی دستگاه‌ را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این بنچمارک اخیرا جدول ماهانه ۱۰ گوشی پرچمدار و میان‌رده برتر را منتشر کرده است.بهترین عملکرد در بین پرچمداران متعلق به گوشی ROG Phone II ایسوس با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. در بین گوشی‌های میان رده نیز ردمی نوت ۸ پرو شیائومی با پردازنده Helio G90T بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

این پلتفرم نشان داد که به دلیل وجود سخت‌افزار و نرم‌افزار قوی، دستگاه گیمینگ ایسوس توانسته بهترین امتیاز را بدست آورد. با این حال هیچ گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در این جدول وجود ندارد و آنطور که AnTuTu اعلام کرده دلیل آن عدم وجود داده کافی برای گوشی‌های جدید بوده است. بنابراین انتظار می‌رود تا در ماه آینده شاهد حضور بازیگران جدیدی از برندهای شیائومی، اوپو، ریلمی، نوبیا و سامسونگ در بین گوشی‌های برتر باشیم.

در حال حاضر قدرتمندترین گوشی هوشمند در AnTuTu گلکسی S20 اولترا ۵G می‌باشد که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی توانسته ۵۵۹۷۸۱ امتیاز کسب کند و پس از آن نیز گلکسی S20 پلاس با ۵۵۳۷۳۵ امتیاز قرار گرفته است. پس از این دو گوشی نیز گوشی‌های نوت ۸ پرو ردمی و گلکسی A71 قرار گرفته‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع