حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر جدیدی از ایرباد پاوربیتس 4 اپل منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ایرباد پاوربیتس 4 اپل در سه رنگ‌بندی و مجهز به چیپ صدای H1 اپل عرضه می‌شود.

چندی پیش شاهد انتشار تصاویری از ایرباد پاوربیتس ۴ اپل بودیم که ما را کمی با طراحی محصول جدید اپل آشنا می‌کرد. حال تصاویر رندرشده‌ای از پاوربیتس ۴ منتشر شده است که این ایرباد را در رنگ‌بندی‌های مختلف و جزئیات کامل طراحی آن آشنا می‌کند.

انتظار می‌رفت که ایرباد پاوربیتس ۴ از نوع بی‌سیم باشد؛ اما آنچه در تصاویر نظر ما را به خود جلب کرده است، سیم هم‌رنگ با بدنه که متصل به انتهای ایرباد است. در سمت چپ ایرباد می‌توان دکمه پاور/دستیار صدا را مشاهده کرد و در سمت راست نیز راکرهای ولوم صدا قرار دارند.

برخورداری از سیم در تصاویر نشان می‌دهد که ایرباد جدید اپل در دو نسخه بی‌سیم و سیم‌دار عرضه می‌شود. از نظر طراحی نیز باید گفت که پاوربیتس ۴ بسیار شبیه به پاوربیتس ۳ است.

طبق گزارش‌ها در ایرباد پاوربیتس ۴ از چیپ صدای H1 اپل استفاده شده است و با هر بار شارژ می‌توان تا ۱۵ ساعت از ایرباد جدید اپل استفاده کرد. از ویژگی‌های جدید این ایرباد، سیستم شارژ سریع است که به‌لطف آن، تنها با اتصال ایرباد به شارژر به مدت ۵ دقیقه می‌توان ۶۰ دقیقه از ایرباد استفاده کرد. تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا اپل از درگاه USB-C در ایرباد پاوربیتس ۴ استفاده خواهد کرد یا خیر.

از نظر رنگ‌بندی، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید پاوربیتس ۴ در سه رنگ‌بندی سفید، مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمت درنظر گرفته‌شده برای ایرباد جدید اپل مشخص نیست؛ اما با درنظرگرفتن برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری پاوربیتس ۳ می‌توان انتظار قیمتی مشابه برای نسخه به‌روزتر پاوربیتس ۴ را داشت.

پاوربیتس 4 اپل

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع