حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر زنده و مشخصات اصلی نوکیا ۵.۳ لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فقط ده روز تا زمان معرفی رسمی نوکیا ۵.۳ باقی مانده است و حالا تعدادی از مشخصات اصلی و تصاویر زنده این گوشی اقتصادی لو رفته است.

تصاویر فاش‌شده که ظاهرا مربوط به نمونه اولیه نوکیا ۵.۳ می‌شوند تائید می‌کنند که این گوشی دارای پنل پشت پلاستیکی است. استفاده از پلاستیک به جای شیشه، احتمالا به‌خاطر کاهش هزینه‌های دستگاه صورت گرفته؛ ضمن اینکه باعث بهبود دوام آن نیز خواهد شد.

در پشت گوشی می‌توانیم لوگوی نوکیا را در کنار اسکنر اثرانگشت و یک ماژول دوربین دایره‌ای ببینیم. این ماژول، چهار دوربین را در خود جای داده است که طبق اطلاعات به دست آمده احتمالا شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

نوکیا ۵.۳ همچنین براساس اطلاعات یک لیست بنچمارک، مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ است. این موضوع با در نظر گرفتن اینکه گوشی گران‌تر نوکیا ۶.۲ از تراشه قدیمی‌تر و کندتر اسنپدراگون ۶۳۶ بهره می‌برد، جالب‌‌توجه است.

نوکیا ۵.۳ همچنین حداقل دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ضمن اینکه ظاهرا یک نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی هم ارائه خواهد شد.

درباره سایر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۶.۶ اینچی ناچ‌دار، اندروید ۱۰ استوک و باتری بازگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

نوکیا ۵.۳ به احتمال زیاد در روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند (۱۹ مارس) در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که عرضه این هندست مدت کوتاهی بعد از معرفی آغاز شود و خریداران ظاهرا به سه رنگ ماسه‌ای، زغالی و سبز دسترسی خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن در اروپا ۱۶۹ یورو و در ایالات متحده ۱۸۰ دلار باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع