موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی میان‌رده دیگر با مشخصات خوب است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چند هفته پیش شایعاتی درباره یک گوشی مرموز به نام موتورولا وان Mid وجود داشت و دقیقا معلوم نبود که این گوشی میان‌رده چه ظاهری خواهد داشت و چه زمانی عرضه خواهد شد، اما حالا یک لیست جدید گیک‌بنچ نشان می‌دهد که تاریخ معرفی رسمی و عرضه آن نزدیک است.

این دستگاه توانسته است در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای با اندروید ۱۰ به ترتیب امتیازهای ۲۵۰۰ و ۷۰۰۰ را کسب کند که بهتر از نتایج گوشی موتو Z4 با اسنپدراگون ۶۷۵ است که سال گذشته معرفی شد.

اخیرا میشال رحمان (Mishaal Rahman) از اعضای توسعه‌دهندگان XDA ادعا کرده بود که موتورولا وان Mid مجهز به همان پردازنده موتو Z4 خواهد بود. متاسفانه ما در حال حاضر ۱۰۰ درصد مطمئن نیستیم که این هندست معرفی‌نشده از چه چیپستی استفاده خواهد کرد، اما حدس اولیه ما اسنپدراگون ۷۳۰ است.

این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پایه ۱.۸ گیگاهرتز است که با اطلاعات اولیه موتورولا وان Mid در لیست گیک‌بنچ مطابقت دارد و دارای نتایج تست عملکرد مشابهی با این گوشی است.

به عبارت دیگر ما انتظار داریم که موتورولا وان Mid عملکرد کلی بهتری داشته باشد، به ویژه اینکه در لیست گیک‌بنچ به رم ۶ گیگابایتی آن اشاره شده است. سایر مشخصات این گوشی که توسط رحمان ذکر شده شامل نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌شوند. هنوز صحبتی درباره تاریخ عرضه و قیمت آن وجود ندارد و ما همچنین نمی‌دانیم که آیا این گوشی در بازار ایالات متحده هم عرضه خواهد شد یا نه.

از انجاییکه موتو G8 رسما در این کشور قابل دسترس نیست، این شانس وجود دارد که موتورولا وان Mid در آمریکا عرضه شود و به جمع وان زوم، وان اکشن و وان هایپر در بخش پرازدحام گوشی‌های میان‌رده بپیوندد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع