حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

درخواست گوگل‌مپس از صاحبان مشاغل برای افزودن تاثیرات کرونا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


سرعت شیوع کرونا نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده و پیش‌بینی می‌شود آمار مبتلایان  بالاتر رود و به تعداد کشورهای درگیر ویروس COVID-19 افزوده شود.

به گزارش تک تایمز از دیجیتال ترندز، ویروس کرونا تاکنون و پس از حدود 3 ماه از شروع شیوع، مشاغل زیادی را تحت تاثیر قرار داده و تعداد زیادی از کارکنان مراکز مختلف یا درگیر این ویروس شده‌اند و یا مرخصی گرفته‌اند و یا از طریق دورکاری به کار خود ادامه می‌دهند.

حالا گوگل از صاحبان مشاغل خواسته که اگر شغل آنها تحت تاثیر ویروس قرار گرفته‌است،  پروفایل Google My Business خود را به‌روز کنید تا دقیق‌ترین اطلاعات را به مشتریان خود ارائه دهید.”

گوگل صاحبان مشاغل را ترغیب می‌کند که ساعت تغییر ارائه خدمات را (در صورت تغییر) ویرایش کنند و اطلاعاتی را در مورد اینکه آیا ویروس کرونا بر عملکرد آنها به روش‌های دیگری تأثیر گذاشته نیز اضافه کنند.

بنابراین، علاوه بر جزئیات در مورد هرگونه اختلال ناشی از این ویروس، می‌توان اطلاعاتی را نیز ارائه کرد که بیانگر خدمات اضافی ارائه شده باشد که می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به اجرای خدماتی مثل ضدعفونی شدن محیط یا اقدامات مشابه باشد.

به گزارش تک تایمز، بسیاری از مشاغل از اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram و Twitter برای ارائه اطلاعات به مشتریان و ارتباط با آنها استفاده می‌کنند و انتظار نمی‌رود این روند به سرعت تغییر کند اما در هر حال گوگل از آنها خواسته است اطلاعات خود را در پروفایل خود در گوگل‌مپس نیز ویرایش کنند چرا که گیرند انتظار می‌رود ویروس COVID-19 باعث افزایش اختلال در کسب‌وکارها شود.

 

شرکت گوگل، خود نیز به سرعت در حال انجام اقداماتی برای کنترل اوضاع است و در مهم‌ترین اقدام، روز سه‌شنبه از ده‌ها هزار کارمند خود در آمریکای شمالی خواست که اگر مانعی در کار آنها به‌وجود نیاید می‌توانند کار خود تا 10 آوریل در خانه انجام دهند.

اکثر افرادی که به  COVID-19 مبتلا می‌شوند، فقط علائم خفیفی را تجربه می‌کنند ، اگرچه به افراد توصیه می‌شود تا زمان بهبودی کامل در خانه بمانند و از گسترش بیشتر ویروس جلوگیری کنند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع