قیمت گوشی گوگل پیکسل 4a تایید شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تصاویری از بیلبوردهایی منتشر شده است که اگر صحت داشته باشند، قیمت ۳۹۹ دلاری گوشی هوشمند گوگل پیکسل 4a را تایید می‌کنند.

با لغو برگزاری رویداد گوگل I/O بسیاری از برنامه‌های شرکت گوگل در هاله‌ای از ابهام مانده است. یکی از این برنامه‌ها نیز رونمایی از محصولات جدید است. گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه گوگل به‌زودی از گوشی هوشمندی به نام پیکسل 4a رونمایی می‌کند که البته با گسترش بیماری کرونا احتمالا رونمایی از محصول جدید گوگل به‌صورت آنلاین خواهد بود.

در ادامه بخوانید:

حال، ایوان بلاس، افشاگر معروف، تصاویری از بیلبوردهای تبلیغاتی منتشر کرده است که اطلاعاتی از گوشی پیکسل 4a را به همراه دارند. در این بیلبوردها که مشخص است با فتوشاپ طراحی شده‌اند، طراحی، برخی از ویژگی‌ها و قیمت محصول جدید گوگل به چشم می‌خورد.

با وجود اینکه تصاویر واقعی نیستند و به احتمال فراوان ماکتی از طراحی بیلبورد برای محصول جدید گوگل هستند، شهرت ایوان بلاس در انتشار اخبار درست باعث می‌شود که به سادگی از کنار این خبر نگذریم.

در هر صورت اگر تصاویر صحت داشته باشند، ما را با طراحی ظاهری پیکسل 4a، برآمدگی دوربین اصلی نسبت به سطح بدنه، رنگ‌بندی‌های در نظر گرفته‌شده و همچنین دستیار جدید صوتی آشنا می‌کند. در گزارش‌هایی آمده است که علاوه بر رنگ‌های به‌نمایش درآمده در بیلبوردها، پیکسل 4a با رنگ‌ آبی نیز عرضه می‌شود.

آنچه بیش از تمامی موارد ذکرشده نظر ما را به خود جلب کرده است، برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری پیکسل 4a است. با این حساب، گوگل محصول میان‌رده جدید خود را نیز مانند مدل پیشین با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد کرد؛ البته در بیلبورد به شروع قیمت از ۳۹۹ دلار اشاره شده است و این یعنی شاهد مدل‌های مختلف از پیکسل 4a هستیم.

باید صبر کرد و دید که گوگل برای محصول میان‌رده جدید خود چه امکاناتی در نظر گرفته است. برخورداری از دستیار صوتی جدید نیز در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از زمان معرفی رسمی از پیکسل 4a در اختیار نداریم.

بیلبورد تبلیغاتی پیکسل 4a

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع