تصاویر گلکسی M11 سامسونگ از طریق کنسول گوگلی پلی لو رفت!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا از طریق کنسول گوگلی پلی، تصاویر جدیدی از گلکسی M11 سامسونگ لو رفته که برخی از ویژگی های آن را آشکار ساخته است. در ادامه همراه ما باشید.

به نظر می رسد سامسونگ برای توسعه بیشتر گوشی های هوشمند سری M خود آمادگی لازم را کسب کرده باشد. این کمپانی اکنون در تلاش است تا از گلکسی M11 رونمایی کند. این گوشی زمانی که به بازار عرضه شود، برترین گوشی این خانواده خواهد بود.

اولین تصاویر این گوشی جدید از طریق کنسول گوگل پلی لو رفته است؛ این به معنای آن است که این گوشی در آینده ای نه چندان دور رونمایی می شود. یکی از تصاویر لو رقته از این گوشی تصویر صفحه جلویی آن است که در زیر مشاهده می کنید.

علاوه بر این تصاویر، برخی از ویژگی های ای گوشی نیز در قالب یک فهرست منتشر شده اند. گلکسی M11 دارای صفحه نمایش لمسی با رزولوشن 720 در 1560 است و همانظور که از تصویر آن نیز مشخص است، دوربین سلفی آن در قسمت بالا سمت چپ گوشی و درون حفره ای قرار دارد.

این گوشی همچنین دارای چیپست اسنپ دراگون 450 و رم 3 گیگابایتی است. این گوشی در زمان ارائه دارای اندروید 10 و UI سامسونگ وان نسخه 2 خواهد بود.

تولید این گوشی بار دیگر نیز در ماه ژانویه اعلام شده بود، طی پروسه ای که نشان می داد این گوشی تنها از باند وای فای 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند. همچنین در گذشته شایعه شده بود که این گوشی در رنگ های آبی، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی بهتر است فعلا منتظر بمانیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع