حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروش مجدد گوشی OnePlus 7 پرو در بازار آنلاین

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت آمریکایی T-Mobile پس از توقف فروش گوشی OnePlus 7 پرو در ماه سپتامبر، تصمیم گرفته تا عرضه این محصولات برای کاربران ایالات متحده را در ماه مارس از سر بگیرد.

شرکت T-Mobile تنها حامل ایالات متحده است که گوشی های هوشمند وان پلاس را در آمریکا به فروش می رساند. اولین گوشی وان پلاس فروخته شده توسط این حامل، وان پلاس 6T بوده است. کمپانی T-Mobile پیش از عرضه عمومی مدل 7T، نسخه 256 گیگابایتی از گوشی OnePlus 7 پرو را در بازار ایالات متحده توزیع می کرد. اما در پایان ماه سپتامبر، این حامل آمریکایی فروش وان پلاس 7 پرو را متوقف کرده و به عرضه نسخه سفارشی مک لارن  وان پلاس 7T پرو 5G و مدل وان پلاس 7T معمولی مشغول شد. نکته جالب اینکه شرکت های حامل معمولا پیش از عرضه مدل های جدید، فروش مدل های قبلی را متوقف می کنند. اما در آن زمان، یعنی پیش از ورود وان پلاس 7T به بازار، کمپانی T-mobile تصمیم گرفته تا به جای گوشی های وان پلاس 6T، فروش گوشی وان پلاس 7 پرو را متوقف سازد.

به هر حال پس از گذشت تقریبا پنج ماه، به نظر می رسد که T-Mobile فروش گوشی های پرطرفدار OnePlus 7 Pro را از سر گرفته و این محصولات را به طور بی سرو صدا به قفسه های فروشگاه های خود اضافه کرده است. این حامل آمریکایی هم اکنون نسخه 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی این دستگاه را در رنگ بندی آبی و خاکستری آینه ای در دسترس علاقه مندان قرار می دهد. گفته می شود که نسخه 7 پرو با قیمت 699 دلار و از تاریخ بین 11 تا 13 مارس در بازار به فروش خواهد رسید.  

جالب است بدانید که کمپانی T-Mobile در حال حاضر محصولات مختلفی از وان پلاس را در بازار آمریکا توزیع می کند که از جمله آن ها می توان به وان پلاس 7T (با حافظه 128 گیگابایت) با قیمت 499 دلار، گوشی OnePlus 7 پرو (نسخه 256 گیگابایتی) با قیمت 699 دلار، و نسخه سفارشی مک لارن وان پلاس 7T پرو 5G (نسخه رم 128 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی) با قیمت 899 دلار اشاره کرد. گوشی مدل 5G 7T Pro با فناوری 5G باند پایین (600 مگاهرتز) مخابرات T-Mobile سازگاری دارد، اما قادر به استفاده از mmWave نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع