ردمی نوت ۹ پرو مکس با صفحه نمایش بزرگ عرضه می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی پس از تولید سه نسل گوشی هوشمند می مکس (Mi Max)، اگرچه بیش از این تمایل ندارد آن را با همان شکل و ترکیب قبلی عرضه نماید اما تصمیم گرفته تا ردمی نوت ۹ پرو مکس (Redmi Note 9 Pro Max) را با نمایشگری بزرگ روانه‌ی بازار نماید.

این گوشی با صفحه نمایش ۶/۶۷ اینچی در بدنه‌ای جمع و جورتر تولید خواهد شد و همچنین از چهار سنسور دوربین در پشت و یک سنسور سلفی درحفره‌ای روی نمایشگر بهره خواهد برد. ردمی نوت ۹ پرو مکس دارای تراشه‌ی ۸ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۷۲۰G به همراه ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی است.

این گوشی دارای چهار سنسور دوربین در پشت دستگاه و روی قسمتی مربع شکل و اندکی برآمده است و فلش LED نیز در زیر آن قرار دارد. دوربین اصلی دارای یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است و در کنار آن نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی التراواید با زاویه‌‌ی دید (میدان) ۱۱۹ درجه‌ای قرار دارد.

در ردیف پایین، دو سنسور دوربین قرار گرفته که یکی سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسل و دیگری هم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است که برای تشخیص عمق تصوریر به کار گرفته شده است. گوشی نوت ۹ پرو مکس از ثبت تصاویر در فرمت  RAW نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر به ثبت تصویر در حالت شب نیز می باشد.

 

دوربین سلفی این گوشی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که بالاترین کیفیت وضوح تصویر را در میان گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت داراست. ردمی نوت ۹ پرو مکس مجهز به یک باتری عظیم ۵۰۲۰ میلی آمپری است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی قابل توجه این است که شارژر مورد نیاز، همراه با این گوشی در جعبه‌‌ی آن قرار دارد.

این دستگاه با سه نوع حافظه در تاریخ ۶ فروردین آینده  (۲۵ مارس) عرضه خواهد شد که عبارتند از: ۶گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۰۲ دلار یا ۱۸۰ یورو، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۳۰ دلار یا  ۲۰۵ یورو و در آخر با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۵۵ دلار یا ۲۲۵ یورو.

این گوشی در بازار هند توسط فروشگاه‌های آنلاین آمازون هند و شیایومی و فروشگاه‌های غیر آنلاین در تاریخ دوشنبه ۲۶ اسفند با مشخصات اعلام شده در دسترس قرار خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع