حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فعالیت شرکت فاکسکان از سر گرفته شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

شیوع ویروس کرونا در چین فعالیت بسیاری از موسسات و شرکت‌های فناوری در چین را متوقف متوقفکرده بود. فاکسکان بزرگترین پیمانکار تولید قطعات و محصولات الکترونیک در سراسر جهان است و بخش زیادی از فعالیت خود را در چین انجام می‌دهد اما در برخی کشورهای همجوار چین نیز شعبی دارد.

فاکسکان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع محصولات اپل و به خصوص آیفون در شرق آسیا است و از همین رو بازگشت فعالیت‌های آن به حالت عادی نگرانی‌ها در مورد کمبود آیفون را در جهان تا حد زیادی برطرف می‌کند.

تری گو، مؤسس شرکت فاکسکان در خصوص شروع فعالیت مجدد این شرکت به رسانه‌ها می‌گوید: «بازگشایی کارخانه‌های فاکسکان طبق برنامه پیش می‌رود و میزان تولید نیز از حد انتظارات مقامات فاکسکان فراتر خواهد رفت.»

او ادامه می‌دهد: «فعالیت کارخانه‌ها در تایوان و چین به حالت عادی بازگشته و فعالیت کارکنان از سر گرفته شده است؛ اما آنچه ما را نگران می‌کند، کاهش میزان تقاضای بازار و لغو سفارش‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا است.»

تاکنون شیوع بیماری کرونا آسیب بسیار سنگینی به فاکسکان وارد کرده است. براساس پیش‌بینی‌های شرکت فاکسکان، درآمد آن‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد اما امکان جبران سریع این خسارت در ماه‌های بعد وجود دارد.

به گفته مقامات این کشور، درآمد ماه فوریه فاکسکان با ضرر ۱/۶ میلیارد دلاری همراه بود. فاکسکان با شیوع بیماری کرونا مجبور به تعطیلی کارخانه‌ها و فرستادن کارکنان به خانه شد.

بازگشایی کارخانه های فاکسکان

در روزهایی که گسترش بیماری کرونا منجر به تأخیر در عرضه محصولات یا کمبود آن‌ها به دلیل کاهش ظرفیت تولید کارخانه‌ها شده است؛ بازگشایی کارخانه‌های فاکسکان می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع