حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مروری بر اخبار فناوری ایران در هفته سوم اسفند98

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هفته گذشته بنابه وعده اینترنت رایگان ثابتی که وزیر ارتباطات به مشترکین داد؛ قرنطینه خانگی ایرانی‌ها با اینترنت و فناوری گره خورد.

۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای کاربران اینترنت ثابت برای پیشگیری از کرونا

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از فعال شدن بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت برای کاربران اینترنت ثابت خبر داد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

حذف تمام آگهی‌های اجاره اقامت‌گاه‌ها از دیوار

سایت دیوار در جهت حمایت از خانه‌نشینی و پرهیز از مسافرت و برای حفظ آرامش مردم، تمام آگهی‌های مربوط به هتل‌ها، اجاره ویلا و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را حذف کرد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید.

افزایش ۱۰۰ درصدی ترافیک با اینترنت رایگان وزیر ارتباطات!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ترافیک پس از ارائه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان، از پیگیری افزایش ظرفیت برای جبران افت کیفیت خبر داد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید.

شناسایی هوشمند مشکلات رجیستری با کد دستوری در سامانه همتا ممکن شد

سامانه همتا از اضافه شدن «سیستم هوشمند شناسایی و رفع مشکل رجیستری گوشی تلفن همراه» به کد دستوری ستاره ۷۷۷۷ مربع ( #۷۷۷۷*) خبر داد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

تولید محصولات مقابله با ویروس کرونا در پارک فناوری پردیس

هفده شرکت عضو پارک فناوری پردیس محصولاتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و کمک به درمان بیماران مبتلا به این ویروس تولید می‌کنند. از این میان دو شرکت «حنان طب پارس» و «لیووژن فارمد» امکان تولید کیت تشخیص ویروس کرونا را دارند. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

اعتبار مجوز فعالیت اپراتورهای ارتباطی تا پایان خرداد ۹۹ تمدید شد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای صادر شده فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان خرداد ۹۹ خبر داد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

طرح کلان توسعه فناوری ۵G تصویب شد

ژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ و تصویب طرح کلان و ملی توسعه فناوری ۵G جهت اجرا در این پژوهشگاه خبر داد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

ممنوعیت پرداخت و دریافت پول در تمام شعب بانکی

 بانک مرکزی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت پرداخت و دریافت پول در شعب بانکی را صادر کرد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

کیت های تشخیص سریع کرونا تولید داخل فروردین ماه روانه بازار می شوند

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تا فروردین ماه سال آینده این کیت‌های تشخیصی ایرانی روانه بازار می‌شود. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

سرمایه‌گذاری هلدینگ صباایده بر پلتفرم سینماتیکت کامل شد

هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

اسنپ گرفتن برای دیگران آسان شد

اسنپ در نسخه جدید اپلیکیشن مسافرانش یک قابلیت بسیار مهم و کارآمد را به کاربران خود ارائه کرده است. «درخواست خودرو برای دیگری» قابلیتی که به کمک آن می‌توانید به راحتی برای دوستان و آشنایان‌تان درخواست اسنپ دهید. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

نرخ پیامک افزایش پیدا کرد

در تصمیم قانون بودجه 99 تصمیم بر افزایش قیمت پیامک گرفته شده است؛ حسین فلاح جوشقانی در این رابطه می‌گوید: این موضوع ارتباطی با وزارت ارتباطات ندارد.. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

بیمارستان‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها اصلی‌ترین مراکز شیوع کرونا

امروز در عصر فناوری و حکومت داده‌ها، راهی جز استفاده از آنها برای سیاست‌گذاری و پیشگیری باقی نمی ماند. وزیر ارتباطات اعلام کرد: بیمارستان‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها اصلی‌ترین مراکز شیوع کرونا محسوب می شوند. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

چرا کمپین های وفاداری مشتریان در کسب و کار امروز بیشتر از همیشه اهمیت پیدا کرده است؟

«فیلیمویی عزیز: شش ماه ازسال98 رو درکنارمون بودید، به پاس این همراهی یک هفته اشتراک رایگان هدیه تقدیم به شما» . اگر شما هم این روزها چنین پیامی را دریافت کرده‌اید حتما در گروه کاربران وفادار فیلیمو هستید. برای ادامه خبر تک تایمز کنید.

سقف کارت به کارت ۱۰ میلیون تومان شد

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از افزایش سقف کارت به کارت به ۱۰ میلیون تومان در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

بازار برای انتخاب بهترین‌های سال 98 میان کاربرانش نظرسنجی برگزار می‌کند

به رسم هر سال، کافه‌بازار نظرسنجی برای انتخاب بهترین برنامه و بازی، سال ۹۸را برگزار می‌کند. کاربران بازار در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفند می‌توانند در صفحه اول بازار، برترین برنامه و بازی، را انتخاب کنند. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

رشد ۷۴ درصدی تماشای آنلاین انیمیشن در روزهای خانه‌نشینی مردم

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه کارشناسان به ماندن در خانه، سروویس وی‌اودی فیلیمو که با رایگان کردن بخش انیمیشن‌ خود تلاش کرده به خانه‌نشینی بیشتر کودکان و والدین کمک کند، حالا رشد ۷۴ درصدی تماشای آنلاین انیمیشن در فیلیمو دیده می شود. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

پیام‌رسان سروش به مزایده گذاشته شد

روز گذشته تصویری از یک آگهی مناقصه در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد صدا و سیما قصد دارد مالکیت پیام رسان داخلی سروش را که در حال حاضر به این نهاد تعلق دارد، به فروش برساند. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

فرصتی که کرونا برای فرهنگ سازی استفاده از اینترنت در اختیار عموم قرار داد

اگرچه استفاده از خدمات فضای مجازی می‌تواند به ماندن افراد در خانه برای شیوع کمتر ویروس کرونا کمک کند، با وجود این، برخورداری از این خدمات نیازمند اطلاع‌رسانی است تا افراد بتوانند از آنها آگاه شوند. برای ادامه خبر تک تایمز کنید. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع