سامسونگ روی گیم پد مخصوص گوشی‌های گلکسی کار می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طبق پتنت جدیدی که در ماه سپتامبر ‌۲۰۱۹ میلادی ثبت شده و اخیرا در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد سامسونگ روی کنترلر بازی برای تلفن‌های هوشمند خود کار می‌کند.

پتنت مربوط به «دستگاه کنترل کمکی الکترونیکی یا ترمینال موبایل» کیسی را نشان می‌دهد که می‌توان تلفن همراه را با طیف کاملی از دکمه‌ها و تریگرها در آن قرار داد.

گیم پد نام‌برده از طریق یک فن داخلی یا هیت سینک‌، خنک‌سازی دیگری را برای تلفن فراهم می‌کند. این ابزار کمکی همچنین ویژگی‌های اضافی مانند بازخورد هاپتیک (دریافت اطلاعات از طریق حس لامسه)، بلندگو و میکروفون را در بر دارد و می‌تواند به شکل مستقیم‌، از طریق درگاه USB یا به طور بی سیم‌، از طریق بلوتوث به تلفن متصل شود.

طرح گیم پد سامسونگ برای تلفن‌های هوشمند خود

این لوازم جانبی برای افزایش تعداد سرویس‌های استریم بازی‌، مانند گوگل استیدیا و Project xCloud مایکروسافت که بازی‌های رایانه‌ای را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد، واقعا مناسب و ایده‌آل است.

سامسونگ سابقه تولید لوازم جانبی بازی را از جمله برای سامسونگ گلکسی S4 و نوت ۳ دارد و به نظر می‌رسد با توجه به روابط نزدیک سامسونگ با گوگل و مایکروسافت، دومین عرضه این لوازم نیز در راه باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع