به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
شاتل موبایل نسخهی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من را به منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیمکارتهای این اپراتور منتشر کرد.
نسخهی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من منتشر شد. از ویژگیهای نسخهی جدید اپلیکیشن این اپراتور باید به محیط کاربری آسان و امکانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربهای مطلوب در مدیریت سیم کارت اشاره کرد.
نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) نیازی به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترک برای نصب و استفاده ندارد و با امکاناتی نظیر انجام آنلاین کلیه خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهده مانده و گزارش مصرف بستههای اینترنت، مکالمه و پیامک، مشاهده اعتبار باقیمانده، خرید بسته اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهده جزئیات کارکرد و مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت، تست سرعت اینترنت، طرح مشکل و تماس با کارشناسان پشتیبانی و بسیاری امکانات دیگر در دسترس کاربران قرار گرفته است.
گفتنی است، مشترکین در نسخه جدید اپلیکیشن شاتل موبایل میتوانند پیامهای اختصاصی خود را دریافت و مشاهده کنند، اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند، از طریق بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدود سازی تماسهای ورودی و خروجی، مکالمه گروهی، انتظار مکالمه و غیره بهرهمند شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام از طریق اپلیکیشن با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در ارتباط باشند.
متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیمکارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیششماره ۰۹۹۸ و کد یک، میتوانند به وبسایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند.
بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.