مشاهده شدن گوشی وان پلاس ۸ پرو در دستان رابرت داونی جونیور‌

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان پلاس در تلاش است تا خط تولید محصولات خود را با تلفن‌های هوشمند سری ۸ به روز کند. در ماه‌های گذشته نکاتی راجع به این سری از تلفن‌های وان پلاس مشاهده کردیم، اما آخرین مورد به سفیر تجاری این شرکت یعنی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) بر می‌گردد.

عکس جدید این بازیگر هالیوود نشان می‌دهد که او با در دست داشتن وان پلاس ۸ پرو در مجموعه فیلمبرداری شرکت دارد. همان‌طور که قبلا نیز فاش شده بود‌ و به روشنی می‌توان دید‌، مجموعه دوربین در این تلفن به شکل عمودی تنظیم شده‌اند.

طبق گمانه زنی‌های قبلی، تلفن‌های سری وان پلاس ۸ نسخه مقرون به صرفه لایت‌ را در کنار دو نسخه استاندارد و پرو شامل می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود نسخه‌های استاندارد و پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، نمایشگرهای جدید ۱۲۰ هرتزی و قابلیت اتصال ۵G به بازار راه یابند.

صحبت‌هایی نیز وجود دارد که بالاخره شاهد شارژ بی‌سیم در پرچمداران جدید این شرکت خواهیم بود ولی این گونه سخنان بیشتر در حد گمانه‌زنی است.

انتظار می‌رود که سری وان پلاس ۸ در تاریخ ۱۴ آوریل وارد بازار شود. ولی ما همیشه باید تلاش کنیم اطلاعات کافی مربوط به تلفن‌های هوشمند را قبل از عرضه گردآوری کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع