حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل گوشی پیکسل ۴a را با حافظه‌ی UFS 2.1 را عرضه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ظاهراً گوشی‌های پیکسل سری ۳a گوگل از موفقیت بیش‌تری نسبت به گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل ۳ برخوردار بوده‌اند که می‌تواند به دلیل قیمت بسیار پایین‌تر اما برخورداری از دوربین بسیار با کیفیتی باشد که در حد سری پرچمدار ارائه شده است. البته گوگل برای کاهش دادن قیمت این سری از گوشی‌ها بعضی از مشخصات را تقلیل داده که از جمله می‌توان به حافظه‌ی ذخیره سازی ۶۴ گیگ اما از نوع eMMC اشاره نمود که یکی از این موارد است.

به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد این رویه را در گوشی‌های سری ۴a که در آینده معرفی خواهند شد، تغییر دهد. آن طور که از گزارش‌ها پیداست، گوگل سری پیکسل ۴a را با حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگ از نوع UFS 2.1 عرضه خواهد کرد. از آنجایی که هم‌اکنون پرچمداران جدید از حافظه‌ی نوع UFS 3.0 و UFS 3.1 بهره می‌برند، شاید دلیل گوگل برای استفاده از این نوع حافظه به خاطر کاهش قیمت تولید آن باشد که در نتیجه، کاهش قیمت درتولید نهایی این سری از دستگاه‌های گوگل پیکسل را نیز به دنبال دارد.

همان‌طور که دراطلاعات به دست آمده در صفحه‌ی بوت‌لودر پیکسل ۴a قابل مشاهده است، عبارت “Ufs: 64 SKHynix” به این موضوع اشاره دارد که زمان بارگیری (لود کردن) و همچنین مدت زمان بوت شدن سیستم حداقل در مقایسه با حافظه eMMC قدیمی‌تر، به طرز قابل توجهی سریع‌تر می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع