حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی P40 پرو با اتصال ۵G در تست‌های گیک‌بنچ ظاهر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مشخصات کلیدی هواوی P40 پرو با اتصال ۵G که قرار است روز ۲۶ مارس به بازار عرضه شود‌‌، با قبولی در فرآیندهای مختلف گیک‌بنچ توانست تاییدیه لازم را کسب کند‌.

این گوشی هوشمند با کد مدل ELS-NX9‌، با اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت حافظه رم ارائه می‌گردد. اگرچه احتمالا گزینه‌های رم دیگری نیز وجود دارد که هنوز تایید نشده‌اند.

بانک اطلاعاتی بنچ‌مارک چیپست P40 پرو ۵G را فاش نمی‌کند‌، اما به نظر می‌رسد که این تلفن نیز مانند میت ۳۰ و گوشی هوشمند تاشو میت ایکس‌اس از چیپست Kirin 990 SoC سود ببرد.

پیش‌بینی تشابه چیپست در این تلفن‌ها از آن جا ناشی می‌شود که عملکرد هواوی P40 پرو با اتصال ۵G در گیک‌بنچ مطابق با میت ۳۰ پرو است که در تست‌های منفرد و چند هسته‌ای بنچ‌مارک در تنظیمات پیش‌فرض به ترتیب ۷۵۴ و ۲،۸۴۷ امتیاز دریافت کرد.

هواوی P40 پرو با اتصال ۵G

انتظار می‌رود در کنار هواوی P40 پرو ۵G، این شرکت از دو تلفن هوشمند دیگر یعنی P40 وانیلی و یک نسخه پرمیوم رونمایی کند. در مورد نسخه پرمیوم شایعه شده است که پنج دوربین اسپورت در یک صفحه مستطیل شکل و در پشت آن قرار می‌گیرد.

هنوز بیش از یک هفته از اعلام رسمی خط تولید P40 نمی‌گذرد، بنابراین انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن هوشمند کسب کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع