نتفلیکس احتمالاً اپلیکیشن ویندوز ۱۰ خود را با یک وب اپلیکیشن پیشرونده یا PWA جایگزین کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن نتفلیکس یکی از نخستین برنامه‌های موجود در فروشگاه مایکروسافت بوده و در حال حاضر نیز جزو محبوب‌ترین‌ برنامه‌ها است که ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی ویدئوی آفلاین را نیز ارائه می‌دهد.

با این وجود، اخیراً گزارش‌هایی منتشر شده است که حکایت از آن دارند که احتمالاً نتفلیکس قصد دارد تا اپلیکیشن خود را با یک برنامه PWA یا وب اپلیکیشن پیشرونده (همانند یک وب‌سایت) جایگزین کند.

حساب کاربری ALumia در توییتر متوجه شده که اپلیکیشنی تحت عنوان NetflixHWA از سوی نتفلیکس در فروشگاه ویندوز ۱۰ قرار دارد که توضیحات آن به این موضوع اشاره دارد که این اپلیکیشن آزمایشی برای برنامه میزبانی شده روی وبِ نتفلیکس است.

جایگزینی اپلیکیشن فعلی نتفلیکس با یک وب اپلیکیشن پیشرونده یک حرکت رو به عقب از نظر ویژگی‌ها و امکانات این سرویس استریم خواهد بود اما با این وجود، این نخستین حرکت به سمت برنامه‌های PWA نیست چراکه پیش از این، فیسبوک نیز برنامه خود را به یک وب اپلیکیشن پیشرونده تبدیل کرده بود.

نظر شما در خصوص این تغییر چیست؟ آیا تبدیل شدن برنامه نتفلیکس به یک وب اپلیکیشن پیشرونده در ویندوز ۱۰ را تصمیمی درست از سوی این سرویس استریم بزرگ می‌دانید یا خیر؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع