گوشی سونی اکسپریا پرو ۲۰۰ الی ۳۰۰ دلار گران‌تر از اکسپریا ۱ II خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سونی گوشی پرچمدار اکسپریا پرو را در کنار اکسپریا ۱ II در ماه فوریه امسال معرفی کرد، اما قیمت آن مشخص نبود. حالا براساس اطلاعات به دست آمده، قیمت آن ۲۰۰ الی ۳۰۰ دلار گران‌تر از اکسپریا ۱ II خواهد بود.

قیمت اکسپریا ۱ II گرچه در آمریکا هنوز معلوم نیست، اما در اروپا و کانادا به ترتیب ۱۲۰۰ یورو و ۱۲۰۰ دلار کانادا است. بنابراین قیمت پایه آن در آمریکا احتمالا ۱۲۰۰ دلار یا کمتر خواهد بود.

گوشی اکسپریا پرو قرار است فقط در کشورهای منتخب قابل دسترس باشد. این هندست به جای اتصال بی‌سیم ارائه‌شده توسط اکسپریا ۱ II استاندارد، دارای اتصال سیمی HDMI است، بنابراین این قابلیت را خواهد داشت که به عنوان یک نمایشگر عمل کند.

این گوشی همچنین مجهز به چهار آنتن mmWave 5G است، بنابراین می‌تواند می‌تواند ویدئوهای زنده را با بالاترین کیفیت (سرعت آپلود می‌تواند به ۵ گیگابیت در ثانیه برسد) پخش کند. مدل استاندارد فقط از سیگنال‌های sub-6GHz 5G که پوشش بهتر، اما سرعت پایین‌تری نسبت به mmWave 5G دارد پشتیبانی خواهد کرد.

سونی اکسپریا پرو علاوه بر پشتیبانی از استاندارد IP65/68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، دارای یک کیس بسیار مقاوم نیز است. همچنین یک دکمه اختصاصی برای اجرای اپلیکیشن‌های منتخب نیز بر روی آن وجود دارد.

سونی اکسپریا ۱ II احتمالا اواخر بهار عرضه خواهد شد و مدل پرو هم کمی بعدتر آن از روانه بازار خواهد گردید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع