ویدئو 8K ضبط‌شده با گلکسی اس 20 پلاس در مدار شمالگان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تیمی شجاع در وب‌سایت عکاسی Christou Visuals گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ را به مدار شمالگان برده است تا تصاویر خیره‌کننده‌ای در مجمع‌الجزایر لوفوتن بگیرد. گلکسی اس 20 پلاس و اعضای دیگر خانواده‌ی گلکسی اس 20 اولین گوشی‌های هوشمندی بودند که با قابلیت فیلم‌برداری 8K معرفی شدند.

مقاله‌ی مرتبط:

تیم یادشده برای ضبط ویدئو ذکرشده، تنها از اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین کمک گرفته؛ بااین‌حال، برخی تصاویر با استفاده از گیمبال ثبت شده است. هنگام فعال‌بودن قابلیت لرزش‌گیر Super Steady، ویدئو فقط در رزولوشن 4K ضبط می‌شود. در گلکسی اس 10، هنگام فعال‌بودن قابلیت مذکور ویدئو با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل ضبط می‌شد؛ پس بدیهی است موسیقی متن بعدا اضافه شده است.

مجمع‌الجزایر لوفوتن از شمالی‌ترین مناطق مسکونی در جهان است و در فاصله‌ی ۲،۴۲۰ کیلومتری قطب شمال و ۱۶۹ کیلومتر بالاتر از مدار شمالگان قرار دارد. این منطقه بسیار زیبا است؛ ازاین‌رو، تأسف‌آور است نتوان آن‌ را با رزولوشن کامل و در تلویزیون 8K تماشا کرد.

برای بررسی جزئیات بیشتر درباره‌ی قابلیت فیلم‌برداری 8K در سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ، مقاله‌‌ی بررسی ویدئویی تک تایمز از گلکسی اس ۲۰ اولترا را مشاهده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع