تصاویر گوشی آنر AQM-AL10 فاش شد؛ احتمالا همان آنر ۳۰ لایت خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته گذشته یک از گوشی‌های میان‌رده هواوی با شماره مدل AQM-AL10 در لیست TENAA رویت شد. این لیست ابتدا فقط مشخصات اولیه این هندست را مشخص کرده بود، اما به تازگی تصاویر واقعی آن را هم منتشر کرده و ما می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به آن بیندازیم. لیست به‌روزشده  TENAA همچنین نشان می‌دهد که AQM-AL10 عضوی از برند آنر است و شبهات زیادی به سری آتی آنر ۳۰ دارد. این موضوع، در کنار مشخصات میان‌رده گوشی، ما را به این نتیجه می‌رساند که AQM-AL10 احتمالا آنر ۳۰ لایت است.

ما از لیست اولیه TENAA می‌دانستیم که این گوشی دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی OLED با رزولوشن +FHD خواهد بود و حالا در تصاویر می‌بینیم که از ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود استفاده خواهد کرد. در قاب پشت شاهد چیدمان عمودی سه دوربین و فلاش LED هستیم که در داخل یک بریدگی مستطیلی قرار گرفته‌اند. این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دو دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

 

گوشی AQM-AL10 مجهز به یک چیپست هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۲.۲۷ گیگاهرتز است که احتمالا یکی از تراشه‌های کایرین هواوی خواهد بود. همچنین دو گزینه رم ۶/۸ گیگابایت و دو حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است. باتری گوشی نیز ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که با شارژ سریع ۲۲.۵ وات شارژ خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع