حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

یوتیوب بخشی از صفحه اصلی خود را به اخبار ویروس کرونا اختصاص می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در جریان شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا، غول‌های فناوری و رسانه‌های اجتماعی تلاش خود را برای ارائه یک محیط امن، منابع اطلاعاتی مطمئن و حتی کمک به سلامت روانی مردم انجام می‌دهند.

در همین راستا‌، یوتیوب اعلام کرده است که بخشی در صفحه اصلی خود به منابع مطلع و اخبار موثق در مورد COVID-19 به کاربران خود ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌ها، این ویژگی در ۱۶ کشور جهان موجود است، اما برنامه‌ای برای گسترش آن در کشورهای بیشتر نیز وجود دارد.

با وجود اینکه در پست توییتری یوتیوب منابع اخبار این بیماری بیان نشده است‌، ولی به احتمال زیاد منابع خبری با سازمان‌های معتبر بهداشتی مانند سازمان بهداشت جهانی (WHO) یا مراکز کنترل بیماری (CDC) یا سازمان‌های خبری معتبر، به عنوان مثال BBC News، مرتبط خواهند بود. البته با توجه به این واقعیت که مدیرعامل یوتیوب، سوزان ووجیچکی، نیز هفته گذشته اظهار داشت که این سازمان‌ها و خبرگزاری‌ها را در جستجوهای مرتبط با ویروس کرونا در یوتیوب بیشتر تبلیغ می‌کنند.

متأسفانه، یوتیوب با فیلم‌ها و سایر اخبار جعلی که در آن بارگذاری شده‌اند، نقشی در انتقال اطلاعات غلط و مسائل اشتباه مربوط به وضعیت بهداشت عمومی داشته است. اما با استفاده از این ویژگی جدید، می‌توان شاهد اخبار معتبر و مناسب برای استفاده و اطلاع کاربران در این وبگاه بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع