ریلمی نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A در تاریخ ۷ فروردین وارد بازار می‌شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریلمی پس از آنکه سری جدید نارزو (Narzo) خود را چند روز پیش معرفی کرد‌، حالا اعلام کرده که نارزو ۱۰ و نارزو ۱۰A را روز ۷ فروردین (۲۶ مارس) در هند رونمایی می‌کند.

این رویداد ساعت ۰۰:۳۰ به وقت محلی هند ( ساعت ۲۳:۳۰ روز ۶ فروردین به وقت ایران) در روز مذکور آغاز می‌شود و از طریق کانال‌های رسمی این شرکت به صورت زنده پخش می‌شود.

علاوه بر اعلام زمان راه‌اندازی‌، شرکت مورد اشاره جزئیاتی درباره این دو نارزو ۱۰ را در سایت رسمی خود تایید کرده است.

نارزو ۱۰ از یک مجموعه چهار دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت خود استفاده می‌کند در حالیکه ۱۰A دارای دوربین‌های سه گانه است که واحد اصلی آن دارای دهانه F/1.8 است.

ریلمی مشخصات دیگری مانند نمایشگر ۶٫۵ اینچی با سوراخ‌های Water drop، باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع و یک پردازنده کلاس A که برای بازی ساخته شده است‌ نیز از این تلفن‌ها فاش کرده است.

صفحه تبلیغاتی این شرکت همچنین تصویری از این دو نارزو را نشان می‌دهد که قاب‌های پشتی این جفت تلفن را نشان می‌دهد. نارزو ۱۰ به نظر می‌رسد شبیه به ریلمی ۶i تازه معرفی شده‌، در رنگ‌های سبز و سفید عرضه می‌شود، در حالیکه ۱۰A به رنگ آبی روشن ارائه می‌شود اما احتمالاً گزینه های‌رنگ دیگری نیز برای آن وجود دارد. با بررسی دقیق‌تر می‌توانید به حسگر اثر انگشت در پشت آن هم پی ببرید.

نارزو ۱۰ مدل جدید ریلمی ۶i محسوب می‌شود که به همراه ۱۰A با دوربین سه‌گانه در دسترس عموم در بازارهای تایلند و اندونزی قرار خواهند گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع