حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپل میلیون‌ها ماسک به متخصصان بهداشت و درمان اروپا و آمریکا اهدا می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

درحالی‌که دولت‌های کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی در تلاش برای کاهش ابتلای شهروندانشان به بیماری کرونا هستند؛ اما هر روز آمار مبتلایان به ویروس COVID 19 افزایش می‌یابد. بیمارستان‌های بسیاری در کشورهای مختلف نیز با کمبود لوازم ایمنی مانند ماسک مواجه هستند و جان متخصصان بهداشت و درمان به خطر افتاده است.

در ادامه بخوانید:

در این بین شرکت‌های بزرگ فناوری از راهکارهای مختلفی برای کمک به کنترل بیماری کرونا استفاده می‌کنند. تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، اعلام کرد که اپل میلیون‌ها ماسک برای اهدا به متخصصان اروپایی و آمریکایی در نظر گرفته است.

با وجود اینکه آمار دقیق ماسک‌های اهدایی گفته نشده است؛ اما مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرده که ۲ میلیون ماسک از نوع N95 مراکز بهداشت و درمان ایالات متحده اهدا می‌شود.

اهدای ماسک اولین اقدام اپل برای کمک به مقابله با بیماری کرونا نیست. این شرکت با اهدای ۱۵ میلیون دلار و همچنین ارائه امکاناتی به دارندگان اپل کارت برای به‌تاخیر انداختن واریز بهره پرداختی ماه مارس به جمع شرکت‌هایی پیوسته است که در شرایط دشوار کنار مردم هستند.

شرکت‌های بزرگ دیگر مانند شرکت چینی علی‌بابا نیز دست به چنین اقداماتی زده‌اند. چندی پیش، جک ما، موسس فروشگاه علی‌بابا اعلام کرد که یک میلیون ماسک به همراه کیت آزمایش کرونا و البسه محافظتی به ایالات متحده آمریکا اهدا می‌کند.

تیم کوک مدیر عامل اپل

ایلان ماسک، موسس شرکت تسلا، طی ارسال پیامی گفت که دستگاه‌های تنفس مصنوعی به مراکز بهداشتی ارائه خواهد کرد. در مبارزه با گسترش بیماری کرونا، غول‌های دنیای فناوری نشان داده‌اند که می‌توانید تاثیرگذار باشند. تیم کوک با ارسال توییتری در حساب رسمی خود گفت:

گروهمان در اپل در حال ارائه راهکارهایی برای کمک به کارکنان مراکز درمانی است که با بیماری کرونا مقابله می‌کنند. ما میلیون‌ها ماسک برای اهدا به کارکنان مراکز بهداشتی اروپا و آمریکا در نظر گرفته‌ایم؛ کسانی که مانند یک قهرمان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع