انتشار فیلترهای AR فیسبوک و اینستاگرام به زمان نامعلومی موکول شده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اگر قصد ایجاد فیلترهای AR (فیلترها یا افکت‌های صورت که به واقعیت افزوده معروفند) برای اینستاگرام یا فیسبوک را دارید، به احتمال زیاد با ناامیدی مواجه خواهید شد. طبق پستی که فیسبوک در صفحه Spark AR مبنی بر تعدیل نیرو در اینستاگرام و فیسبوک به واسطه بیماری همه‌گیر کرونا‌ منتشر کرده است، آن‌ها در حال حاضر قادر به تأیید فیلترهای جدید و خلاقیت‌های AR نیستند.

Spark AR Studio برنامه‌ای است که برای ایجاد فیلترهای واقعیت افزوده یا AR برای فیسبوک و اینستاگرام استفاده می‌شود. در این پست اعلام شده است که برای حفظ سلامت و امنیت کلی‌، کارکنان این دو شبکه اجتماعی به خانه فرستاده شده‌اند. با این حال، سازندگان این فیلترها هنوز می‌توانند کار خود را ارسال کنند، اما نمی‌توانند انتظار داشته باشند که این خلاقیت آن‌ها به‌ زودی بررسی شود. همچنین این پست زمان دقیق اقدام موثر در جهت این بررسی‌ها را مشخص نمی‌کند.

با این وجود برخی از کارمندان هنوز به کار خود ادامه می‌دهند تا سازندگان بتوانند در مورد فیلترهای AR طراحی شده خود بازخوردها را به‌ دست آورند. علاوه بر این، پست فیسبوک بیان می‌کند که این شرکت با وجود این اوقات سخت زمان بیماری‌، هنوز در تلاش است تا راهی برای سازندگان فیلترهای صورت بیابد تا بتوانند به انتشار نتایج کار خود ادامه دهند. ولی متأسفانه به دلایل ایمنی و سلامتی‌، در حال حاضر کارمندان Spark در خانه کار نخواهند کرد، و بررسی فیلترهای ذکر شده تا اطلاع ثانوی کاملاً به حالت تعلیق در آمده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع