حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کیبورد جدید لاجیتک برای انواع iPad با ویژگی پد لمسی رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل صفحه‌کلید جدید و اختصاصی خود به‌نام Magic Keyboard را تنها برای مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ تبلت iPad Pro عرضه کرده است. اگر قصد دارید برای iPad معمولی خود صفحه‌کلیدی مجهز به پدلمسی بخرید، می‌توانید سراغ صفحه‌کلید Combo Touch لاجیتک بروید.

مقاله‌ی مرتبط:

صفحه‌کلید لاجیتک از iPad 10.2 و iPad Air (مدل ۲۰۱۹) و iPad Pro 10.5 (مدل ۲۰۱۷) پشتیبانی خواهد کرد. زمان عرضه‌ی صفحه‌کلید لاجیتک به بازار بیستم مارس سال جاری است و مشتریان می‌توانند با قیمت ۱۵۰ دلار این محصول باکیفیت را بخرند. قیمت تمام‌شده برای مشتری حدود نصف صفحه‌کلید اپل است؛ البته محصول دقیقا یکسان نیست و این دو صفحه‌کلید متفاوت هستند.

صفحه‌کلید Combo Touch لاجیتک صفحه‌کلیدی تمام‌اندازه به‌همراه پدلمسی اختصاصی است. کلیدهای صفحه‌کلید مکانیزم قیچی با ارتفاع یک‌میلی‌متری دارند. از ویژگی‌های دیگر این صفحه‌کلید می‌توان به بک‌لایت و ردیف کلیدهای میان‌بر در بالای کلیدهای اعداد اشاره کرد.

Logitech Keyboard / لاجیتک کیبورد

مقاله‌ی مرتبط:

پدلمسی صفحه‌کلید لاجیتک از قابلیت چندلمسی پشتیبانی می‌کند و از مکان‌نما (Crusor) بهبودیافته بهره می‎برد.صفحه‌کلید به آیپد ازطریق پورت اتصال اسمارت (Smart Connector) متصل می‌شود؛ بنابراین، به شارژکردن نیازی ندارد. همچنین، طراحان صفحه‌کلید جایگاهی برای قراردادن قلم اپل (نسل اول) یا کرایون لاجیتک در نظر گرفته‌اند.

صفحه‌کلید Combo Touch لاجیتک ازطریق جَک تنظیم‌شدنی است و می‌تواند تبلت شما را در زوایه‌ی بین ۲۰ تا ۶۰ درجه با‌توجه‌به نیازتان نگه دارد؛ اما این جَک انعطاف‌پذیری لولاهای لپ‌تاپ‌مانند صفحه‌کلید اپل را ندارد. دیگر برتری مجیک صفحه‌کلید اپل درمقایسه‌با صفحه‌کلید لاجیتک، وجود یک پورت اضافی USB-C است. البته رقابتی بین این دو صفحه‌کلید نیست؛ زیرا هرکدام از تبلت خاصی پشتیبانی می‌کنند و در یک کلاس رقابتی قرار نمی‌گیرند.

Slim Folio Pro / کیبورد کیفی لاجیتک

لاجیتک برای دیگر مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ آیپدهای iPad Pro 11 و iPad Pro 12.9 نیز صفحه‌کلید کیفی Slim Folio Pro را ارائه کرده که به بک‌لایت و کلیدهای دارای مکانیزم قیچی مجهز شده است. این کیف صفحه‌کلید آوریل امسال و با قیمت ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار به بازار عرضه می‌شود و می‌توانید با ترکیب آن درکنار ماوس ۳۰ دلاری Pebble i345 لاجیتک، نهایت لذت را از کاربری آیپد خود ببرید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع