حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی از گوشی ردمی K30 پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی گوشی ردمی K30 پرو را معرفی کرد. این گوشی جانشین ردمی K20 پرو (در آسیا)/ می ۹T پرو (در اروپا) شده است.

K30 پرو برخلاف K20 پرو، تقریبا متفاوت از نسخه معمولی‌اش است که در ماه دسامبر در چین معرفی شد. یک ماژول دوربین دایره‌ای با چهار دوربین در پشت این گوشی وجود دارد و شیائومی به جای دوربین سلفی هول پانچ که در K30 معمولی استفاده کرده بود، از دوربین سلفی بیرون‌جهنده بهره گرفته است.

ردمی K30 پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت ۵G و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p، فناوری +HDR10 و رفرش ریت ۶۰ هرتز است.

دوربین‌های پشت این گوشی از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. شیائومی به‌طور ویژه درباره توانایی بزرگنمایی هیبریدی ۳۰ برابری دوربین تله‌فوتو آن صحبت کرده است.

درباره سایر مشخصات ردمی K30 پرو می‌توان به قابلیت ضبط ویدئوی ۸K، جک هدفون، استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر آب، اتصال NFC، وای‌فای ۶، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۳ وات با پورت USB-C اشاره کرد. شیائومی همچنین ادعا کرده است که این گوشی از سیستم بازخورد هپتیک بسیار بهتری با یک موتور خطی بهره می‌برد که به برطرف کردن یکی از ضعف‌های K20 پرو کمک خواهد کرد.

K30 پرو ابتدا در چین و سپس در هند عرضه خواهد شد. احتمال عرضه آن در اروپا نیز وجود دارد، هرچند که ممکن است در این قاره با نام می ۱۰T ارائه گردد.

قیمت این گوشی در چین برای مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی حدود ۴۲۵ دلار و برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۵۶۵ دلار خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع