حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ویوو S6 5G تائیدیه TENAA را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دو گوشی ناشناخته ویوو با شماره مدل‌های V1962A و V1962BA تائیدیه TENAA چین را دریافت کردند. گفته می‌شود این گوشی‌ها، نسخه‌های ویوو S6 5G هستند که قرار است در تاریخ ۱۲ فروردین (۳۱ مارس) رونمایی شود.

 مدل‌های V1962A و V1962BA مشخصات و طراحی مشابهی دارند، اما در پشت دومی عبارت G1 حک شده که ما آن را در تصاویر رسمی S6 5G که توسط خود ویوو منتشر شده‌اند ندیده‌ایم.

طبق اطلاعات TENAA، این دو گوشی دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD بوده و از حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر بهره می‌برند. نمایشگرها همچنین دارای ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هستند.

اما تصاویر قبلا لورفته نشان می‌دهند که S6 5G دارای هول پانچ خواهد بود و دو دوربین در جلو خواهد داشت. پس یا آن تصاویر جعلی بوده‌اند یا اینکه ما با گوشی دیگری طرف هستیم.

ویوو قبلا تائید کرده بود که S6 5G مجهز به دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. حالا ما می‌دانیم که در کنار این دوربین، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت.

مدل‌های V1962A و V1962BA دارای پردازنده‌های هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز هستند و اندروید ۱۰ را در کنار پوسته Funtouch OS 10 اجرا می‌کنند. این دستگاه‌ها دو ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی خواهند داشت. ضمن اینکه باتری آن‌ها ۴۳۹۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود و با پورت USB-C شارژ خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع