اوپو رنو Ace 2 با فناوری شارژ سریع ۶۵ وات در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو رنو Ace اولین گوشی بازار با فناوری شارژ سریع Super VOOC 2.0 بود که سرعت شارژ آن به ۶۵ وات می‌رسید. حالا برایان شن (Brian Shen) نایب‌رئیس اوپو در ویبو تائید کرد که مدل بعدی این گوشی در ماه آوریل معرفی خواهد شد. یک دستگاه اوپو با نام رمزی PDHM00 که به تازگی تائیدیه سازمان ۳C برای شارژ سریع ۶۵ را دریافت کرده، احتمالا همان رنو Ace 2 است.

گوشی اوپو PDHM00 دارای فناوری ۵G خواهد بود. در وب‌سایت ۳C، یک شارژر ۱۰V/6.5A با شماره مدل VCA7GACH برای آن مشاهده می‌شود که دقیقا همان مشخصات شارژر ارائه شده با اوپو رنو را دارد.

با استفاده از این شارژر، یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند در عرض ۱۰ دقیقه به میزان ۴۹ درصد شارژ شود و تنها به ۲۸ دقیقه برای شارژ ۱۰۰ درصد نیاز خواهد داشت.

متاسفانه رنو Ace هرگز در خارج از چین عرضه نشد و طرفداران جهانی اوپو باید منتظر سری اوپو فایند ایکس۲ بمانند تا بتوانند به سرعت‌های شارژ ۶۵ وات دست یابند.

انتظار می‌رود که رنو Ace 2 از جدیدترین چیپست اسنپدراگون کوالکام، رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.0 استفاده کند، بنابراین ما احتمالا با گوشی جالبی طرف خواهیم بود. با این حال، امیدواریم که برخلاف مدل قبلی‌اش، در کشورهای بیشتری عرضه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع