مدیر اجرایی هواوی تائید کرد که عرضه سری P40 تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا نخواهد گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر اجرایی هواوی، بعد از رویداد معرفی سری P40، در یک جلسه پرسش و پاسخ آنلاین شرکت کرد و درباره سرویس‌های موبایلی هواوی، شرایط ویروس کرونا و دستیار صوتی جدید Celia صحبت کرد. به گفته یو، شیوع ویروس کرونا تاثیری روی عرضه گوشی‌های هواوی P40، P40 پرو و P40 پرو پلاس نخواهد گذاشت. او گفت که این هندست‌ها و قطعات آن‌ها از ماه دسامبر، یعنی قبل از اختلال زنجیره تامین در اثر شیوع ویروس کرونا، در حال تولید بوده‌اند.

ریچارد یو در رابطه با تقاضا نیز گفت که مردم در حال حاضر نیاز به لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های بیشتری دارند تا بتوانند از داخل خانه مطالعه یا کار کنند. خانواده P40 و بخش موبایل نیز از این امر مستثنی نیست و مردم حالا بیش از هر زمان دیگری به گوشی‌هایشان نیاز دارند.

هواوی مثل سری قبلی پرچمدارن‌اش، این بار هم به جای دو گوشی، سه گوشی معرفی کرد تا همچنان بتواند مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. ریچارد یو تائید کرد که P40 پرو پلاس، هندست بسیار گران‌قیمتی برای تولید است و برای همه مردم نیست. در واقع به همین خاطر است که ما در کنار آن شاهد گوشی‌های هواوی P40 و P40 پرو هستیم تا تجربه گوشی‌های پرچمدار را بدون پرداخت هزینه بالا داشته باشیم.

همچنین تا زمانی که جنگ تجاری چین و آمریکا فروکش کند، سرویس‌های موبایلی هواوی همچنان به‌عنوان پلتفرم اصلی دستگاه‌های هواوی باقی خواهند ماند. هواوی معتقد است که این سرویس در آینده بسیار موفق خواهد بود و روزبه‌روز در حال بهتر شدن است. با این حال، اگر شرایط بین آمریکا و چین بهبود یابد، همکاری این شرکت با گوگل دوباره از سر گرفته خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع