حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اطلاعات جدیدی درباره آنر ۳۰ به بیرون درز پیدا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اگر اطلاعاتی که توسط منبع معتبر OnLeaks٬ درباره آنر ۳۰ فاش شده‌ درست باشند، این گوشی در زمینه سخت‌افزار دوربین بسیار شبیه به پرچمدار P40 خواهد بود. ابن منبع در کنار برخی از جزئیات آنر ۳۰، طرح اولیه آن را هم منتشر کرده است.

دوربین اصلی گوشی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX7xx با ترکیب پیکسلی ۴ در ۱ استفاده خواهد کرد که منجر به تولید پیکسل‌های ۲.۲۴ میکرومتر خواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این همان سنسور به کار رفته روی P40 که پیکسل‌های بزرگتری ایجاد می‌کند نباشد.

براساس شایعات اولیه، سنسور دوربین اصلی آنر ۳۰ یک سنسور بزرگ ۱/۱.۳ اینچ خواهد بود و از فوکوس خودکار Full-Pixel که هواوی آن را اتوفوکوس Octo Pixel می‌نامد (نسخه پیشرفته‌تر Dual Pixel AF) بهره خواهد برد.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید آن هم از ترکیب پیکسلی پشتیبانی خواهد کرد و پیکسل‌های ایجادشده حتی بزرگتر از ۲.۸ میکرومتر خواهند بود. و بالاخره دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی، بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر ارائه خواهد نمود.

البته باید بگوییم که طرح منتشر شده ممکن است کامل نباشد، اما ظاهر آن بسیار شبیه به آنر ۳۰S در پوسترهای رسمی است. آنر ۳۰S مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و زوم مشابه ۳ برابر، چیپست کایرین ۸۲۰ و شارژ سیمی سریع ۴۰ وات خواهد بود.

آنر ۳۰ احتمالا چیپست سریع‌تری خواهد داشت و از همان شارژ ۴۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. اما اینکه این گوشی در تاریخ ۱۱ فروردین (۳۰ مارس) در کنار ۳۰S معرفی خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع