ویژگی Come Together به سرویس پخش آهنگ اپل اضافه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان، شرکت اپل ویژگی جدیدی به نام Come Together را به سرویس پخش آهنگ خود اضافه کرده که مخصوص روزهای قرنطینه طراحی شده است.

با شیوع ویروس کرونا و ادامه خانه نشینی، شرکت ها و سازندگان مختلف به فکر افتادند تا با ارائه راهکارهای مختلف، تحمل این شرایط را برای افراد ساده تر کنند. به همین منظور کمپانی اپل در هفته گذشته، از قابلیت Get Up! Mix در سرویس پخش آهنگ خود رونمایی کرد.

حال خبر رسیده که ویژگی جدیدی به نام Come Together نیز به این سرویس اضافه شده که به طور خاص برای سرگرم کردن افراد در دوران قرنطینه طراحی شده است. این بخش متشکل از هفت پلی لیست بوده که هر کدام ژانرهای مختلف موسیقی را در بر می گیرند. جالب آنکه اغلب آهنگ ها شاد و مهیج بوده و افراد را بر سر حال می آورند.

به عنوان مثال یکی از پلی لیست ها کاملا به سبک R&B است و در آن آثار هنرمندانی همچون دنیل سزار و اسنو الگرا به چشم می خورد. برای طرفداران سبک لو-فای نیز فهرست دیگری تهیه شده که شامل کارهای کیترانادا، جی-دیلا، نوجابیس و هنرمندان دیگر است. البته ناگفته نماند که اپل تمام تلاش خود را کرده تا آثار موجود در پلی لیست ها با سلیقه اکثر کاربران همخوانی داشته باشد. آهنگ های هنرمندان مطرحی همچون جوناس برادرز، دریک و کانیه وست نیز در این فهرست ها به چشم می خورند.

طبق اظهارات اپل، امکان دسترسی به قابلیت Come Together تا آخر همین هفته برای کلیه کاربران فراهم می شود. این شرکت همچنین گفته که آهنگ های موجود در Get Up! Mix را هم به زودی بروزرسانی می کند. ایستگاه Beats 1 نیز مانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ هر چند که مجریان برنامه ها این بار از خانه با شنوندگان همراه می شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع