ویوو S6 با اتصال ۵G منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آخرین گوشی میان‌رده که از ویوو ارائه می‌شود S6 با قابلیت ۵G است که با صفحه‌نمایش امولد، چهار دوربین، قابلیت اتصال دوتایی ۵G، یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و تراشه اگزینوس ۹۸۰ سامسونگ در کنار گوشی‌های ویوو X30 و ویوو X30 پرو منتشر می‌گردد.

ویوو S6 دارای نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی امولد با وضوح و تفکیک‌پذیری +FHD (رزولوشن ۲۴۰۰x 1080 پیکسل) و شکاف Waterdrop است که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در این شکاف قرار می‌گیرد. این پنل از ابعاد بلند ۲۰:۹ و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش برخوردار است.

در پشت این تلفن یک ماژول دایره‌ای با چهار دوربین وجود دارد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسل Macro Snapper  و کمک‌کننده عمق ۲ مگاپیکسلی همراه شده است.

این تلفن در کنار چیپست اگزینوس ۹۹۰ دارای ۸ گیگابایت و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و در بخش نرم‌افزاری نیز می‌توان Funtouch OS 10 ویوو را مبتنی بر اندروید ۱۰ پیدا کرد.

ویوو S6 با اتصال ۵G در رنگ‌های سیاه، آبی و سفید ارائه می‌شود. در حالیکه بازار رسمی این تلفن در چین در روز ۱۶ فروردین (۴ مارس) پیش‌بینی شده است، هم‌اکنون پیش‌فروش این دستگاه صورت می‌گیرد. نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲,۶۹۸ یوهان (۳۸۰ دلار) و نسخه ۸ گیگابایت رم به همراه حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ۲,۹۹۸ یوهان (۴۲۵ دلار) هزینه دارد. جزئیاتی از انتشار آن‌ها در خارج از چین هنوز در دسترس نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع